Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije (CROSBI ID 644267)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šošić, Marko
hrvatski
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije
Projektna nastava u srednjim školama relativno je nov pojam u pedagoškoj praksi. Radi se o obliku nastavnoga procesa u kojem se nastavni ciljevi i ishodi ostvaruju izvan okvira formalnog i tradicionalnog obrazovanja. Svi nastavni zadatci, a prema Okvirnom planu i programu pojedinog umjetničkog smjera škole, ostvaruju se u suradnji s različitim socijalnim, odgojno-obrazovnim ili kulturnim institucijama, poput vrtića, ostalih škola, bolnica, policije i slično. Pri tome se uloga nastavnika-predavača mijenja se u ulogu nastavnika-organizatora, menadžera i suradnika. Nastava je usmjerena na učenika, kojem je omogućeno individualno i timsko istraživanje zadanoga područja te sama realizacija rješenja. Oblikovanje ovakvog nastavnog procesa, koji mora biti timski, problemski, istraživački organiziran i istim metodama ostvaren, otvara brojne nove i povoljne mogućnosti izvedbe zadanoga cilja (Matijević, 2011.).
Projektna nastava, suradnja, institucije
nije evidentirano
engleski
Cooperation between the students of the School of art and design Osijek and the City and County institutions
nije evidentirano
Project teaching, cooperation, institutions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
152-152.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
Škojo, Tihana
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku
978-953-58055-3-3
Podaci o skupu
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
predavanje
17.10.2014-18.10.2014
Osijek, Hrvatska