Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 857424

Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije


Šošić, Marko
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije // 1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. str. 152-152 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


Naslov
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije
(Cooperation between the students of the School of art and design Osijek and the City and County institutions)

Autori
Šošić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Škojo, Tihana - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014, 152-152

ISBN
978-953-58055-3-3

Skup
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja //

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.-18.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Projektna nastava, suradnja, institucije
(Project teaching, cooperation, institutions)

Sažetak
Projektna nastava u srednjim školama relativno je nov pojam u pedagoškoj praksi. Radi se o obliku nastavnoga procesa u kojem se nastavni ciljevi i ishodi ostvaruju izvan okvira formalnog i tradicionalnog obrazovanja. Svi nastavni zadatci, a prema Okvirnom planu i programu pojedinog umjetničkog smjera škole, ostvaruju se u suradnji s različitim socijalnim, odgojno-obrazovnim ili kulturnim institucijama, poput vrtića, ostalih škola, bolnica, policije i slično. Pri tome se uloga nastavnika-predavača mijenja se u ulogu nastavnika-organizatora, menadžera i suradnika. Nastava je usmjerena na učenika, kojem je omogućeno individualno i timsko istraživanje zadanoga područja te sama realizacija rješenja. Oblikovanje ovakvog nastavnog procesa, koji mora biti timski, problemski, istraživački organiziran i istim metodama ostvaren, otvara brojne nove i povoljne mogućnosti izvedbe zadanoga cilja (Matijević, 2011.).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Marko Šošić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šošić, Marko
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije // 1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. str. 152-152 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Šošić, M. (2014) Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije. U: Škojo, T. (ur.)1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {\v{S}o\v{s}i\'{c}, M.}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2014}, pages = {152-152}, keywords = {Project teaching, cooperation, institutions}, isbn = {978-953-58055-3-3}, title = {Cooperation between the students of the School of art and design Osijek and the City and County institutions}, keyword = {Project teaching, cooperation, institutions}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetni\v{c}ka akademija u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }