Pregled prilagodljivih sustava e-učenja u kontekstu stilova učenja (CROSBI ID 57887)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nakić, Jelena
hrvatski
Pregled prilagodljivih sustava e-učenja u kontekstu stilova učenja
Poglavlje donosi pregled i usporedbu prilagodljivih sustava e-učenja polaznicima e-tečajeva. Pitanje prilagodljivosti sustava e-učenja za što ugodniji doživljaj učenja je od posebne važnosti u specifičnim okruženjima cjeloživotnog učenja kao što je poslovno okruženje. Korisnici sustava e-učenja u poslovnom okruženju su osobe koje se značajno razliku po dobi, predznanju i prethodnom iskustvu. Osim toga, motivacija ovih polaznika za korištenjem sustava e-učenja najčešće proizlazi iz njihovih osobnih ciljeva i potreba koje se također često bitno razlikuju. Stoga je u razvoju prilagodljivih sustava e-učenja za poslovna okruženja od iznimne važnosti uzeti u obzir individualne osobine polaznika e-tečajeva koje se trebaju upotrijebiti kao izvori prilagođavanja. Istraživanja potvrđuju da su najučinkovitiji izvori prilagođavanja u sustavima e-učenja stilovi učenja njihovih polaznika (Nakić, Granić i Glavinić, 2014). Drugim riječima, sustavi e-učenja koji se prilagođavanju stilovima učenja omogućavaju svojim polaznicima bolja postignuća u učenju kroz ugodniji doživljaj učenja, u usporedbi s neprilagodljivim sustavima e-učenja.
e-učenje, stilovi učenja, prilagodljivi sustavi
nije evidentirano
engleski
A review of adaptive e-learning systems in the context of e-learning
nije evidentirano
e-elarning, learning styles, adaptive systems
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-105.
objavljeno
Podaci o knjizi
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u cjeloživotnom učenju
Ćukušić, Maja ; Jadrić, Mario
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-281-064-6