Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 857326

Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija


Garmaz, Jadranka; Scharer , Matthias
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija, Zagreb: Glas Koncila, 2014 (ostalo)


Naslov
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
(Learning of Faith)

Autori
Garmaz, Jadranka ; Scharer , Matthias

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena

Izdavač
Glas Koncila

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
303

ISBN
978-953-241-424-0

Ključne riječi
komunikativna teologija, praktična teologija
(communicative Theology, practice of Theology)

Sažetak
Na temelju pedagoškog i terapeutskog koncepta tematski centrirane interakcije od Ruth C. Cohn, autori preispituju ulogu odgoja i obrazovanja te njegove važnosti za učenika i učitelja a pod prizmom komunikativne teologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Teologija

Napomena
Knjiga je plod međunarodne suradnje u istraživanju Sveučilišta u Innsbrucku pod nazivom Kulturalni susreti-kulturalni konflikti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Katolički bogoslovni fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Jadranka Garmaz (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Garmaz, Jadranka; Scharer , Matthias
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija, Zagreb: Glas Koncila, 2014 (ostalo)
Garmaz, J. & Scharer , M. (2014) Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija. Zagreb, Glas Koncila.
@book{book, year = {2014}, pages = {303}, keywords = {communicative Theology, practice of Theology}, isbn = {978-953-241-424-0}, title = {Learning of Faith}, keyword = {communicative Theology, practice of Theology}, publisher = {Glas Koncila}, publisherplace = {Zagreb} }