Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija (CROSBI ID 14731)

Autorska knjiga | ostalo

Garmaz, Jadranka ; Scharer , Matthias Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija. Zagreb: Glas Koncila, 2014

Podaci o odgovornosti

Garmaz, Jadranka ; Scharer , Matthias

hrvatski

Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija

Na temelju pedagoškog i terapeutskog koncepta tematski centrirane interakcije od Ruth C. Cohn, autori preispituju ulogu odgoja i obrazovanja te njegove važnosti za učenika i učitelja a pod prizmom komunikativne teologije.

komunikativna teologija, praktična teologija

Knjiga je plod međunarodne suradnje u istraživanju Sveučilišta u Innsbrucku pod nazivom Kulturalni susreti-kulturalni konflikti

engleski

Learning of Faith

nije evidentirano

communicative Theology, practice of Theology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Glas Koncila

2014.

978-953-241-424-0

303

objavljeno

Povezanost rada

Teologija