izvor podataka: crosbi
✓
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija (CROSBI ID 14731)
Autorska knjiga | ostalo
Garmaz, Jadranka ; Scharer , Matthias
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija. Zagreb: Glas Koncila, 2014
Podaci o odgovornosti
Garmaz, Jadranka ; Scharer , Matthias
hrvatski
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
Na temelju pedagoškog i terapeutskog koncepta tematski centrirane interakcije od Ruth C. Cohn, autori preispituju ulogu odgoja i obrazovanja te njegove važnosti za učenika i učitelja a pod prizmom komunikativne teologije.
komunikativna teologija, praktična teologija
Knjiga je plod međunarodne suradnje u istraživanju Sveučilišta u Innsbrucku pod nazivom Kulturalni susreti-kulturalni konflikti
engleski
Learning of Faith
nije evidentirano
communicative Theology, practice of Theology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Glas Koncila
2014.
978-953-241-424-0
303
objavljeno
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove