Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj promjena u sustavu školovanja na akademske rezultate i uspjeh studenata medicine Medicinskog fakulteta u Splitu (CROSBI ID 408872)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tešija, Roberta Andrea Utjecaj promjena u sustavu školovanja na akademske rezultate i uspjeh studenata medicine Medicinskog fakulteta u Splitu / Puljak, Livia (mentor); Split, Medicinski fakultet u Splitu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Tešija, Roberta Andrea

Puljak, Livia

hrvatski

Utjecaj promjena u sustavu školovanja na akademske rezultate i uspjeh studenata medicine Medicinskog fakulteta u Splitu

Cilj: Istražiti utjecaj promjena nastavnog programa na ishode i akademski uspjeh studenata na studiju medicine u Splitu. Metode: Retrospektivno istraživanje provedeno je na Medicinskom fakultetu u Splitu za 33godišnje razdoblje od 1979. do 2011. godine. Analizirani su nastavni planovi, broj upisanih studenata, broj diplomiranih studenata, broj studenata koji su otpali sa studija, duljina studiranja i prosjek ocjena studenata na kraju studija. Rezultati: Pronađene su značajne razlike u akademskom uspjehu studenata u različitim razdobljima povijesti studija medicine u Splitu. Nakon produljenja trajanja studija s 5 na 6 godina prosječna duljina studiranja skratila se za godinu dana, a postotak studenata koji su završili studij u roku povećao se sa 6, 4% na 59%. Sve kasnije promjene nastavni programa, uključujući razdoblje samostalnosti fakulteta u kojem je ukinuta mogućnost prenošenja ispita i uvedena modularna nastava, i Bolonjski period, obilježene su statistički značajno boljim ocjenama, kraćim studiranjem i manjim brojem neuspješnih studenata u odnosu na razdoblje dok je studij bio podružnica Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Najniži prosječni broj otpadanja studenata zabilježen je za Bolonjski program koji je uveden 2005. godine. Zaključak: Nastavni program važan je čimbenik za akademski uspjeh studenata. Produljenje studija medicine, modularna nastava, stroža pravila studiranja i Bolonjski program rezultirali su boljim ishodima studiranja.

medicinski fakultet, kurikulum, uspjeh studenata

nije evidentirano

engleski

Impact of curricular changes on attrition and academic success of medical students at a University of Split School of Medicine

nije evidentirano

medical school, curriculum, student success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

15.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti