Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 857127

Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja


Miklošević, Željka; Zlodi, Goran
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja // Informacijska tehnologija u obrazovanju / Lasić-Lazić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zavod za informacijske studije, 2014. str. 133-155


Naslov
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja
(Information technology in museums - interactive content charachteristics in context of informal learning)

Autori
Miklošević, Željka ; Zlodi, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Informacijska tehnologija u obrazovanju

Urednik/ci
Lasić-Lazić, Jadranka

Izdavač
Zavod za informacijske studije

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
133-155

ISBN
9789531755443

Ključne riječi
informalno učenje ; interaktivni sadržaji ; muzeji
(informal learning ; interactive content ; museums)

Sažetak
U radu autori polaze od literature koja učenje o kulturi i baštini postavlja u središte cjeloživotnog učenja o čijoj važnosti svjedoče dokumenti međunarodnih organizacija poput UNESCO- a. Kao jedna od središnjih baštinskih institucija s izravnim edukacijskim poslanjem, muzej predstavlja važno mjesto samousmjerenog učenja. U radu se takvo učenje postavlja u okvire teorije multimodalnog učenja i njegovog odnosa s pojmom multimedije koja danas, usred sveprisutnosti digitalno stvorenog kulturnog sadržaja, svoje specifičnosti dobiva upravo u muzeju kao mjestu u kojemu se uči putem različitih medija, ili konteksta – fizičkih i digitalnih. Autori analiziraju načine na koji se ta dva konteksta odnose s obzirom na njihov edukativni potencijal. U radu autori određuju učenje u muzeju kao multimodalni i multimedijalni proces definiranjem odnosa između fizičkih i digitalnih sadržaja što čine specifične karakteristike muzeja. Nadalje, identificiraju se i obrazlažu ključne značajke interaktivnih sadržaja na muzejskoj izložbi te se definiraju glavne značajke interaktivnih sadržaja u virtualnom okružju, tvoreći okvir za njihov razvoj i kreativnu primjenu kako bi se u muzeju omogućili različiti inovativni pristupi učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Miklošević (autor)

Avatar Url Goran Zlodi (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Miklošević, Željka; Zlodi, Goran
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja // Informacijska tehnologija u obrazovanju / Lasić-Lazić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zavod za informacijske studije, 2014. str. 133-155
Miklošević, Ž. & Zlodi, G. (2014) Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja. U: Lasić-Lazić, J. (ur.) Informacijska tehnologija u obrazovanju. Zagreb, Zavod za informacijske studije, str. 133-155.
@inbook{inbook, editor = {Lasi\'{c}-Lazi\'{c}, J.}, year = {2014}, pages = {133-155}, keywords = {informal learning, interactive content, museums}, isbn = {9789531755443}, title = {Information technology in museums - interactive content charachteristics in context of informal learning}, keyword = {informal learning, interactive content, museums}, publisher = {Zavod za informacijske studije}, publisherplace = {Zagreb} }