Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj i implementacija novog nastavnog kolegija Konzultacijske vještine Design and implementation of the new Consultation skills course (CROSBI ID 644197)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Ortner Hadžiabdić, Maja ; Mucalo, Iva ; Juričić, Živka Razvoj i implementacija novog nastavnog kolegija Konzultacijske vještine Design and implementation of the new Consultation skills course. 2015

Podaci o odgovornosti

Ortner Hadžiabdić, Maja ; Mucalo, Iva ; Juričić, Živka

hrvatski

Razvoj i implementacija novog nastavnog kolegija Konzultacijske vještine Design and implementation of the new Consultation skills course

Svrha rada: Opisati razvoj novog kolegija „Konzultacijske vještine“ za studente 5. godine studija farmacije Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta te prikazati procjenu usvojenih ishoda učenja tijekom pilot projekta. Opis metoda: Novi kolegij „Konzultacijske vještine“ dizajniran je kako bi omogućio studentima završne godine studija farmacije upoznavanje s modelima i načelima komunikacije u kontekstu ljekarne te usvajanje osnovnih konzultacijskih vještina neophodnih za provođenje učinkovite ljekarničke skrbi. U tu svrhu koristit će se, uz tradicionalna predavanja, skup edukacijskih metoda poput: učenja temeljenog na problemu, simulacije razgovora s pacijentom, analize videozapisa te samoevaluacije i evaluacije kolega u konzultacijskom procesu. Pilot projekt je proveden u skupini od 20 studenata dobrovoljno prijavljenih za sudjelovanje na natjecanju iz „Konzultacijskih vještina“, a završnu procjenu usvojenih znanja i vještina je provelo peteročlano povjerenstvo koristeći alat za objektivnu procjenu konzultacija, tzv. „Okvir za terapijske konzultacije“ (engl. Medication Related Consultation Framework, MRCF) koji je razvijen na Sveučilištu u Brightonu1. Rezultati: Definirani su sljedeći ishodi učenja: - Razumijevanje osnovnih dijelova i strukture učinkovite konzultacije s pacijentom - Usvajanje vještina prikupljanja medikacijske povijesti i ostalih relevantnih podataka (npr. povijest bolesti, društvene navike, alergije itd.) - Utvrđivanje terapijskih problema i/ili poteškoća u pristajanju na terapiju (engl. adherence) - Pružanje odgovarajućih savjeta s obzirom na pacijentove simptome - Prikladno savjetovanje pacijenta o njegovoj bolesti i terapiji - Razumijevanje čimbenika koji utječu na pristajanje na terapiju i poticanje pacijenta na pristajanje na terapiju Natjecanju je pristupilo 20 studenata, od kojih je 12 studenata ušlo u završni krug natjecanja. Procjena je pokazala da su studenti uspješno razvili konzultacijske vještine koje su bile ocijenjene s najmanje 18/25 bodova (72%), a najviše s 23, 5/25 (94%). Zaključak: Edukacijske metode i način procjene usvojenih znanja i vještina tijekom pilot projekta pokazali su se vrlo učinkovitim u postizanju definiranih ishoda učenja te su pomogle u dizajniranju novog kolegija na studiju farmacije. Studenti koji su sudjelovali u pilot projektu bili su procijenjeni kao vrlo uspješni.

konzultacijske vještine

nije evidentirano

engleski

DEVELOPMENT AND DESIGN OF THE UNDERGRADUATE CONSULTATION SKILLS COURSE

nije evidentirano

consultation skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

5. hrvatski kongres farmacije s međun. sudjelovanjem

poster

21.05.2015-24.05.2015

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano