Psihologija i glazbena pedagogija rada s djecom predškolskog uzrasta (CROSBI ID 644166)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Psihologija i glazbena pedagogija rada s djecom predškolskog uzrasta
Glazba na brojne načine utječe na djecu, posebice u predškolskoj dobi, te je nužnost implementacije u različitim aktivnostima opravdana rezultatima različitih istraživanja. Organizirano, plansko vođenje glazbenog podučavanja započinje se provoditi kroz djetetov boravak u vrtićima, s pretpostavkom da je dijete s navršene tri godine sposobno razlikovati, razumjeti i imitirati sve tri komponente koje čine osnovu ranog predškolskog odgoja ; riječi, ritam i melodiju. Osnovni zadatak predškolskog glazbenog podučavanja u vrtićima je senzibilizirati djecu za glazbenu umjetnost te razviti sposobnosti za razlikovanje visine tonova, trajanje, jačinu i tonske boje, ali i raspoznavanje jednostavnijih ritamskih i melodijskih obrazaca te dinamičkih odnosa i nijansiranja. Sustavnom izloženošću umjetnički vrijednoj glazbi djeca stječu osnovne komponente estetskog odgoja ; razvijaju osjećaj i smisao za lijepo, sposobnost za percipiranje, prihvaćanje i prosuđivanje kvalitetne glazbe i ostvaruju vrijedne osnove za razvoj glazbenog ukusa.
djeca, glazbene sposobnosti, melodija, ritam
Rad je izložen u Osijeku 28. listopada 2006. godine na Stručnom vijeću učitelja glazbeno teorijskih predmeta
engleski
Psychology and music pedagogy work with children of preschool age
nije evidentirano
children, musical ability, melody, rhythm
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međužupanijsko stručno vijeće učitelja teorijskih predmeta
predavanje
28.10.2006-28.10.2006
Osijek, Hrvatska