Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika (CROSBI ID 644165)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika
Svaka generacija učenika u glazbenim školama skup je pojedinaca koji se odlikuju nizom različitosti, pa i specifičnim obrazovnim zahtjevima, ali sve ih istovremeno ujedinjuje zajednički interes za glazbu i razvijene glazbene predispozicije. Uvažavajući njihove jedinstvene osobine nastava se nužno zasniva na otvorenom kurikulumu u kojemu se na temelju unaprijed utvrđenog okvira izrađuju izvedbene jezgre i realizira nastava na slobodan i kreativan način. Slijepe učenike odlikuju specifični obrazovni zahtjevi koji uvjetuju realizaciju nastave sukladno nemogućnosti vizualne i slikovne reprezentacije okoline. Po istom modelu kao i u redovnim školama, slijepim je učenicima u glazbenim školama omogućena potpuna integracija na predmetima grupne nastave, što se na početnom stupnju glazbenog obrazovanja odnosi na nastavu solfeggia. Uz redovnu nastavu solfeggia za slijepe se učenike organizira još i personalizirano učenje u obliku individualne nastave s namjerom utvrđivanja i obogaćivanja naučenog gradiva. U radu se iznose iskustva prilikom personaliziranog učenja sa slijepom učenicom, te opisuju mogućnosti provođenja glazbenih aktivnosti za slijepe učenike na individualnoj i redovnoj nastavi solfeggia. Posebni naglasak se stavlja na nove mogućnosti u budućem podučavanju slijepih učenika pomoću prilagođene računalne opreme koja će osuvremeniti postojeću nastavu.
personalizirano učenje, slijepi učenici, solfeggio, individualna nastava, redovna nastava, prilagođena računalna oprema za slijepe, otvoreni kurikulum
nije evidentirano
engleski
Personalised learning as an integral part of solfege lessons for blind students
nije evidentirano
personalized teaching, blind students, solfege, individual lessons, regular lessons, adapted computer technology for the blind, open curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-254.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja
Vidulin-Orbanić, Sabina
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
978-953-7498-44-3
Podaci o skupu
Drugi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
predavanje
23.09.2011-24.09.2011
Pula, Hrvatska