Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika (CROSBI ID 644165)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika // Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.). Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 237-254

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika

Svaka generacija učenika u glazbenim školama skup je pojedinaca koji se odlikuju nizom različitosti, pa i specifičnim obrazovnim zahtjevima, ali sve ih istovremeno ujedinjuje zajednički interes za glazbu i razvijene glazbene predispozicije. Uvažavajući njihove jedinstvene osobine nastava se nužno zasniva na otvorenom kurikulumu u kojemu se na temelju unaprijed utvrđenog okvira izrađuju izvedbene jezgre i realizira nastava na slobodan i kreativan način. Slijepe učenike odlikuju specifični obrazovni zahtjevi koji uvjetuju realizaciju nastave sukladno nemogućnosti vizualne i slikovne reprezentacije okoline. Po istom modelu kao i u redovnim školama, slijepim je učenicima u glazbenim školama omogućena potpuna integracija na predmetima grupne nastave, što se na početnom stupnju glazbenog obrazovanja odnosi na nastavu solfeggia. Uz redovnu nastavu solfeggia za slijepe se učenike organizira još i personalizirano učenje u obliku individualne nastave s namjerom utvrđivanja i obogaćivanja naučenog gradiva. U radu se iznose iskustva prilikom personaliziranog učenja sa slijepom učenicom, te opisuju mogućnosti provođenja glazbenih aktivnosti za slijepe učenike na individualnoj i redovnoj nastavi solfeggia. Posebni naglasak se stavlja na nove mogućnosti u budućem podučavanju slijepih učenika pomoću prilagođene računalne opreme koja će osuvremeniti postojeću nastavu.

personalizirano učenje, slijepi učenici, solfeggio, individualna nastava, redovna nastava, prilagođena računalna oprema za slijepe, otvoreni kurikulum

nije evidentirano

engleski

Personalised learning as an integral part of solfege lessons for blind students

nije evidentirano

personalized teaching, blind students, solfege, individual lessons, regular lessons, adapted computer technology for the blind, open curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

237-254.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja

Vidulin-Orbanić, Sabina

Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-44-3

Podaci o skupu

Drugi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

predavanje

23.09.2011-24.09.2011

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija