Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti (CROSBI ID 644158)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Škojo, Tihana Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Researching Paradigms of Childhood and Education Book of Abstracts / Gazdić-Alerić, Tamara, Riavec, Majda (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 148-148

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti

Ocjenjivanje, kao osnovni postupak vrednovanja ishoda učenja i postignuća učenika, predstavlja i u glazbenoj umjetnosti najosjetljiviji i kritici najizloženiji aspekt nastavnog djelovanja. Pregled aktualne dokimološke prakse u nastavi glazbene umjetnosti navodi nas na promi- šljanja o primjerenosti postojećeg načina vrednovanja postignuća. Istovremeno nas navodi na mogućnosti uvođenja promjena, koje bi rezultirale usklađivanjem i ovog nastavnog aspekta potrebama i interesima učenika, ali i zahtjevima suvremenog odgoja i obrazovanja. Temeljem rezultata istraživanja donosimo mišljenja učenika o kriterijima vrednovanja znanja i sposobnosti u nastavi Glazbene umjetnosti, te aktualnom načinu praćenja i ocjenjivanja. Iznoseći konkretne prijedloge učenika utvrđujemo načine prevladavanja propusta u ocjenjivanju u nastavi Glazbene umjetnosti. Upućujemo na mogućnost provođenja individualnog grafičkog praćenja napredovanja učenika, kao oblika vrednovanja i samovrednovanja postignuća s ciljem da učenik samostalno uoči kako napredak u svakoj nastavnoj aktivnosti ima značajan utjecaj na ukupno ostvarenje ishoda učenja nastave glazbene umjetnosti. Također želimo osvijestiti da svaki napredak označava vrijedan doprinos kulturnom razvoju svakog učenika. U konačnici aktualiziramo potrebu uvođenja načina vrednovanja koji će se odmaknuti od procjene nivoa svladanosti nastavnog programa glazbene umjetnosti, nego će biti usmjeren prema kvalitativnoj promjeni znanja, sposobnosti, mišljenja i stavova učenika, ali i prema vrednovanju motivacije učenika za daljnje oblike glazbenog obrazovanja s ciljem proširivanja umjetničkih kompetencija.

gimnazijsko glazbeno obrazovanje, nastava glazbene umjetnosti, vrednovanje i samovrednovanje postignuća učenika

nije evidentirano

engleski

The Possibility of an Individual Graphical Tracking and Grading of Students in Music Class

nije evidentirano

grammar school music education, music class, assessment and self-evaluation of students’ achievements

nije evidentirano

Podaci o prilogu

148-148.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Researching Paradigms of Childhood and Education Book of Abstracts

Gazdić-Alerić, Tamara, Riavec, Majda

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-77-9

Podaci o skupu

Researching Paradigms of childhood and education

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija