Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija učenika za sudjelovanje u srednjoškolskim izvannastavnim aktivnostima umjetničkog područja (CROSBI ID 644149)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Škojo, Tihana Motivacija učenika za sudjelovanje u srednjoškolskim izvannastavnim aktivnostima umjetničkog područja // Motivation-Attention-Discipline / Czekus, Geza (ur.). Novi Sad: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2013. str. 84-84

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Motivacija učenika za sudjelovanje u srednjoškolskim izvannastavnim aktivnostima umjetničkog područja

U duhu sveobuhvatnih društvenih promjena u Republici Hrvatskoj, na polazištima teorija kurikuluma, utvrđen je nacionalni kurikulum strukturiran od jezgrovnog dijela jednakog za sve učenike, diferenciranog koji omogućuje profiliranje učenika prema posebnostima pojedinog gimnazijskog smjera i školskog kurikuluma koji se odnosi na različite oblike izvannastavnih aktivnosti. Izvannastavne aktivnosti čine važan čimbenik odgojnog, ali i obrazovnog djelovanja današnjice. Čine ih brojni sadržaji u vidu dodatne nastave, fakultativnih nastavnih predmeta, izvannastavnih aktivnosti, projekata i drugih ponuda škole koji učenicima omogućuju široki razvoj kompetencija sukladno njihovim preferencijama. Važno mjesto s aspekta ostvarivanja društvenog kulturnog razvoja pripada umjetničkom području u kojemu su implementirani i različiti oblici glazbenih aktivnosti. U današnje vrijeme tehničke revolucije, kada je obilje različitog sadržaja dostupno već na dodir odgovarajuće tipke na računalu, potrebno je uložiti izniman napor od strane učitelja kako bi se učenike motiviralo na rad i sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima unutar srednjoškolskog kurikuluma. Provedenim istraživanjem na uzorku od 250 učenika osječkih gimnazija utvrđeno je da učenici pokazuju najviši stupanj motiviranosti za glazbene aktivnosti koje se ostvaruju u različitim projektima. Rezultati ispitivanja pokazali su da učenici prepoznaju značaj motivacije u izvannastavnim aktivnostima, te su u mogućnosti utvrditi aktivnosti i načine rada koji pridonose većoj angažiranosti učenika u različitim oblicima izvannastavnih aktivnosti. Pred školama se nalazi iznimno zahtjevan zadatak da pravilnim izborom izvannastavnih aktivnosti i visoko motiviranim učiteljima, koji osluškuju želje učenika i usmjeravaju ih prema inventivnim aktivnostima, realiziraju sadržaje školskog kurikuluma u pravcu ostvarenja vrijednih kulturnih i materijalnih postignuća, sukladno zahtjevima novog doba.

školski kurikulum, izvannastavne aktivnosti, motivacija

nije evidentirano

engleski

Motivation of secondary students to participate in arts extracurricular activities

nije evidentirano

school curriculum, extracurricular activities, motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-84.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Motivation-Attention-Discipline

Czekus, Geza

Novi Sad: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu

978-86-87095-37-3

Podaci o skupu

7th International Scientific Conference Motivation- Attention-Discipline

predavanje

04.10.2013-05.10.2013

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost