Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia (CROSBI ID 644148)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Škojo, Tihana Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia // Muzika u društvu / Hadžić, Fatima (ur.). Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 98-99

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia

Početnički solfeggio, kao oblik predškolskog programa, predstavlja zasebnu programsku cjelinu unutar vlastitog odgojno-obrazovnog sustava, glazbene škole. Nastava početničkog solfeggia realizira se s ciljem da glazbeni odgoj i obrazovanje započne već u predškolskoj dobi kako bi se od najranijeg uzrasta stručno i sistematično razvijale djetetove glazbene sposobnosti, potrebne za svladavanje zahtjevnih zadataka u daljnjem glazbenom obrazovanju. Nastava početničkog solfeggia u potpunosti je zasnovana na otvorenom kurikulumu u kojemu se sve nastavne aktivnosti, didaktičkim pluralizmom nastavnih strategija, međusobno prožimaju, sukladno potrebama i interesima djece te potrebama daljnjeg glazbenog obrazovanja. U otvorenom, slobodno konstruiranom konceptu poučavanja od najvećeg je značaja iznimno kompetentan i kreativan nastavnik. Njegove se kompetencije odnose na ispunjavanje kompleksnih odgojnih i obrazovnih zadataka, osmišljavanje i fleksibilno kombiniranje nastavnog sadržaja, potrebnog za zadovoljenje visokih stručnih zahtjeva. Nastavničke kompetencije podrazumijevaju i odabir nastavnih metoda, strategija i postupaka te njihovo međusobno kombiniranje, ali i primjenu novih, slobodno konstruiranih koncepata poučavanja. Osim stručnih i pedagoških kompetencija, od posebnog značaja za rad s djecom predškolskog uzrasta imaju nastavnikove socijalne i personalne kompetencije, specifične kompetencije koje su usmjerene ostvarivanju pozitivnog i dinamičkog ozračja te motiviranju djece za aktivno sudjelovanje u svim nastavnim aktivnostima. Analizirajući didaktičko-metodičkog aspekt svih nastavnih aktivnosti, koje se ostvaruju u nastavi početničkog solfeggia pokušat ćemo ukazati na ulogu i značaj kompetentnog nastavnika.

Početnički solfeggio, otvoreni kurikulum, kompetencije nastavnika

nije evidentirano

engleski

Teacher's competencies in solfege for beginners

nije evidentirano

Solfege for beginners, open curriculum, teacher's competencies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-99.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Muzika u društvu

Hadžić, Fatima

Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu

Podaci o skupu

10. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 10th International Symposium "Music in Society"

predavanje

20.10.2016-22.10.2016

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost