Museum workshops and development of multiple intelligences (CROSBI ID 408841)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kristić, Vedrana
Miklošević, Željka
Kristic, Vedrana
engleski
Museum workshops and development of multiple intelligences
U radu se govori o utjecaju muzejskih radionica na razvoj višestrukih inteligencija kod djece, a kao polazište istraživanja uzeta je Gardnerova teorija višestrukih inteligencija. Problematizira se preusko shvaćanje pojma inteligencija te se ističe kako svaki pojedinac može biti inteligentan na više načina i promatrati svijet oko sebe na sebi karakterističan način. Teorijska osnovica potom je primijenjena na konkretne radionice koje su se odvijale u Arheološkom muzeju u Zagrebu. Riječ je o sveukupno trima radionicama na kojima su sudjelovala djeca školskog uzrasta. U sklopu radionica također se razmatra u kojoj je mjeri zastupljena određena vrsta inteligencija. Zaključak ovoga rada jest da bi muzejske radionice trebale biti što raznovrsnije i poticati razvoj što je moguće većeg broja inteligencija.
Museum education ; constructivist museum ; theory of multiple intelligences ; museum workshops
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
10.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija