Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interdisciplinarni projekt kao sastavni dio gimnazijskog školskog kurikuluma (CROSBI ID 644123)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Interdisciplinarni projekt kao sastavni dio gimnazijskog školskog kurikuluma // Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje / Vidulin-Orbanić, S. (ur.). Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 337-351

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Interdisciplinarni projekt kao sastavni dio gimnazijskog školskog kurikuluma

Suvremenu školu zasnovanu na reformnoj pedagogiji povezuje zajednički element pedagoškog optimizma, koji postavljajući učenika u središte zbivanja mijenja dosadašnje tradicionalno uređene odnose i uvijete učenja. Sukladno teorijama kurikuluma kojima se utvrđuje novi pristup unutarnjem preustroju odgojno- obrazovnih sustava, te oblikuje nova konfiguracija i struktura znanja i učenja, usmjerena prema viziji suvremene škole, hrvatska pedagogijska znanost utvrđuje Nacionalni okvirni kurikulum. Temeljno obilježje Nacionalnog okvirnog kurikuluma je razvoj učeničkih kompetencija s naglaskom na inovativnost, stvaralaštvo i kritičko mišljenje, koje se osim u jezgrovnom i diferenciranom kurikulumom ostvaruju unutar školskog kurikuluma. Školski kurikulum je dokument kojim se predviđa rad i način djelovanja škole s obzirom na odgojno- obrazovne potrebe i prioritete učenika, škole i sredine u kojoj škola djeluje, a odnosi se na realizaciju dodatne i dopunske nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, ekskurzija, izleta i projekta škole. U svrhu učinkovitijeg razvoja kompetencija učenika, a u skladu sa suvremenim odgojno- obrazovnim stremljenjima, projektno orijentiran rad usmjerava se prema interdisciplinarnim temama, kojima se ostvaruje međusobno povezivanje odgojno-obrazovnih područja i nastavnih predmeta. Sustavnim povezivanjem među nastavnim predmetima primarno se ostvaruju promjene u odnosu nastavnika - učenika, a putem projektnog istraživanja učenici stječu znanja i razumijevanje iz različitih odgojno-obrazovnih područja, razvijaju organizacijske sposobnosti i suradničko učenje, prihvaćajući uzajamnu komunikaciju uče odgovorno izvršavati preuzete zadatke, te razvijaju sposobnost javnoga nastupanja. S namjerom poticanja interdisciplinarnog projektnog istraživanja u srednjoškolskom kurikulumu, u ovom će se radu prikazati uspješna realizacija projekta integracijom predmeta iz društveno- humanističkog i umjetničkog područja.

suvremena škola, Nacionalni okvirni kurikulum, školski kurikulum, interdisciplinarni projekt

nije evidentirano

engleski

Interdisciplinary project as part of the high school curriculum

nije evidentirano

contemporary school, National Curriculum Framework, school curriculum, interdisciplinary project

nije evidentirano

Podaci o prilogu

337-351.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje

Vidulin-Orbanić, S.

Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-65-8

Podaci o skupu

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3

predavanje

18.04.2013-20.04.2013

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija