Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 57852)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Škojo, Tihana Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Atanasov Piljek, D. ; Jurkić Sviben, T. ; Huzjak, M. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 213-230

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Nastava glazbene umjetnosti u kurikulumu suvremenog odgoja i obrazovanja

Nastava se glazbene umjetnosti izvodi u svim općeobrazovnim srednjim školama sa svrhom da učenici stjecanjem glazbenih kompetencija postanu poznavatelji glazbe i budu osposobljeni za razumijevanje i kritički odnos prema glazbi te istovremeno razviju glazbeni ukus. U svrhu ostvarenja utvrđenog cilja i u skladu sa promjenama u hrvatskom obrazovnom sustavu, posebice donošenjem Nacionalnog okvirnog kurikuluma, nastavu glazbene umjetnosti potrebno je prilagoditi novim odgojno- obrazovnim prilikama, nastalim na načelima otvorenog kurikuluma, i na taj način osuvremeniti nastavni model koji se permanentno provodi od ustroja gimnazijskog školovanja do danas. Aktualni, tradicionalni pristup obrazovanju temeljen na programima i nastavnicima potrebno je usmjeriti na učenike i razvoj njihovih postignuća. Osluškivanjem potreba i preferencija učenika potrebno je prilagoditi nastavne oblike, metode i sredstva rada te na taj način istovremeno omogućiti nastavniku slobodno iskazivanje kreativnosti prilikom donošenja nastavnog sadržaja. S ciljem utvrđivanja postojećeg načina ostvarivanja nastave glazbene umjetnosti i sagledavanja mogućih promjena, provedeno je istraživanje u kojem su učenici drugih i trećih razreda osječkih gimnazija iznijeli svoja mišljenja o nastavi glazbene umjetnosti. Rezultati ispitivanja pokazali su da učenici imaju razvijen pozitivan odnos prema predmetu te da su spoznali značaj glazbene umjetnosti u svom kulturnom i društvenom životu. Istodobno su iznijeli promišljanja o poželjnim načinima ostvarivanja nastave, u svrhu odmaka od tradicionalnog podučavanja, koji bi rezultirali boljom, inventivnijom i uspješnijom nastavom glazbene umjetnosti.

nastava glazbene umjetnosti, gimnazija, otvoreni kurikulum

nije evidentirano

engleski

Teaching music in the contemporary education curriculum

nije evidentirano

teaching music, general secondary school, open curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

213-230.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću

Atanasov Piljek, D. ; Jurkić Sviben, T. ; Huzjak, M.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2015.

978-953-7210-91-5

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija