Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti (CROSBI ID 644119)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Atanasov Piljek, Diana ; Huzjak, Miroslav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 256-270

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti

Ocjenjivanje, kao osnovni postupak vrednovanja ishoda učenja i postignuća učenika, predstavlja i u glazbenoj umjetnosti najosjetljiviji i kritici najizloženiji aspekt nastavnog djelovanja. Pregled aktualne dokimološke prakse u nastavi glazbene umjetnosti navodi nas na promi- šljanja o primjerenosti postojećeg načina vrednovanja postignuća. Istovremeno nas navodi na mogućnosti uvođenja promjena, koje bi rezultirale usklađivanjem i ovog nastavnog aspekta potrebama i interesima učenika, ali i zahtjevima suvremenog odgoja i obrazovanja. Temeljem rezultata istraživanja donosimo mišljenja učenika o kriterijima vrednovanja znanja i sposobnosti u nastavi Glazbene umjetnosti, te aktualnom načinu praćenja i ocjenjivanja. Iznoseći konkretne prijedloge učenika utvrđujemo načine prevladavanja propusta u ocjenjivanju u nastavi Glazbene umjetnosti. Upućujemo na mogućnost provođenja individualnog grafičkog praćenja napredovanja učenika, kao oblika vrednovanja i samovrednovanja postignuća s ciljem da učenik samostalno uoči kako napredak u svakoj nastavnoj aktivnosti ima značajan utjecaj na ukupno ostvarenje ishoda učenja nastave glazbene umjetnosti. Također želimo osvijestiti da svaki napredak označava vrijedan doprinos kulturnom razvoju svakog učenika. U konačnici aktualiziramo potrebu uvođenja načina vrednovanja koji će se odmaknuti od procjene nivoa svladanosti nastavnog programa glazbene umjetnosti, nego će biti usmjeren prema kvalitativnoj promjeni znanja, sposobnosti, mišljenja i stavova učenika, ali i prema vrednovanju motivacije učenika za daljnje oblike glazbenog obrazovanja s ciljem proširivanja umjetničkih kompetencija.

gimnazijsko glazbeno obrazovanje ; nastava glazbene umjetnosti ; vrednovanje i samovrednovanje postignuća učenika

nije evidentirano

engleski

The Possibility of an Individual Graphical Tracking and Grading of Students in Music Class

nije evidentirano

grammar school music education ; music class ; assessment and self-evaluation of students’ achievements

nije evidentirano

Podaci o prilogu

256-270.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Atanasov Piljek, Diana ; Huzjak, Miroslav

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-80-9

Podaci o skupu

Researching Paradigms of childhood and education

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija