Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece (CROSBI ID 644087)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece
Svu djecu u glazbenoj školi, bez obzira na njihove različitosti, povezuje najvažnija zajednička osobina koja ih svrstava u kategoriju darovitih, a to su urođene glazbene predispozicije. U novije vrijeme, sukladno težnji da se s glazbenim obrazovanjem i detektiranjem glazbene darovitosti započne što je moguće ranije glazbene škole pokazuju interes za predškolsko obrazovanje u kojem bi se organiziranim planskim podučavanju pristupilo odgajanju glazbenog sluha prema utvrđenim sklonostima i obilježjima njihove glazbene darovitosti. U predstavljenom radu se iznose mogućnosti i stečeno iskustvo u glazbenom podučavanju djece koje se izvodi organiziranom nastavom u okviru glazbene škole s ciljem da se razviju urođeni glazbeni potencijali i pobudi interes za glazbenim znanjem.
darovita djeca, glazbene predispozicije, glazbeni sluh, predškolsko glazbeno obrazovanje, glazbena škola
nije evidentirano
engleski
Initial steps in the organised teaching of music to talented children
nije evidentirano
talented children, musical predispositions, musical ear, pre-school musical education, music school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
452-465.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
The methodology of working with talented pupils
Bene, Annamária
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu
978-86-87095-17-5
Podaci o skupu
V. International Scientific Conference - The methodology of working with talented pupils
predavanje
03.11.2011-05.11.2011
Subotica, Srbija