Izvannastavne aktivnosti - poticanje višestrukih inteligencija i darovitosti učenika (CROSBI ID 779689)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Vesnica, Mlinarević ; Maja Koporčić ; Sanja Nuhanović
hrvatski
Izvannastavne aktivnosti - poticanje višestrukih inteligencija i darovitosti učenika
Odgojni i obrazovni rad s darovitim učenicima veliki je izazov, potreba, nerijetko i poteškoća odgojno obrazovnim djelatnicima. Škola uz redovitu nastavu omogućava prostor istraživačkog i kreativnog djelovanja u domeni izvannastavnih aktivnosti koji je usmjeren na poticanje višestrukih inteligencija, poticanje darovitosti i razvoj učenikovih potencijala. Oblik kvalitetnog provođenja slobodnog vremena koji je usmjeren individualnim potrebama djeteta, perspektiva je razvoju potencijala darovitih učenika. U okviru izvannastavnih aktivnosti moguće je organizirati zahtjevnije obrazovne situacije u skladu, kako s razvijenim potencijalima djeteta, tako i s njegovim nadprosječnim sposobnostima. Sukonstrukcija kurikuluma izvannastavnih aktivnosti učenika i učitelja vodi razvoju kompetencija, vještina, kreativnosti i samopouzdanja darovitih učenika osmišljavanjem i implementacijom novih metodičkih pristupa, oblika rada i načinima vrednovanja i samovrednovanja darovitih učenika. U rada su prikazani osnovni čimbenici izvannastavnih aktivnosti i darovitosti dok se u empirijskom djelu istražuju stavovi učitelja i nastavnika osnovnoškolskog obrazovanja o postojećoj situaciji. Istraživanje je provedeno s odgojno obrazovnim djelatnicima iz dvije osnovne škole u Slavonskome Brodu koje su vježbaonice studentima Integriranog preddiplomskog i diplomskog učiteljskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Na temelju njihovih iskustava iznose se zaključci o radu s darovitim učenicima i ulozi izvannastavnih aktivnosti u tom procesu.
izvannastavne aktivnosti, darovitost, višestruke inteligencije, programi za darovite, stavovi učitelja.
znanstveni rad
engleski
Extracurricular activities - promotion of Multiple intelligence and giftednes of students
nije evidentirano
extracurricular activities, giftedness, multiple intelligences, programs for the gifted, teachers attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno - stručnog skupa Suvremeni pristup odgoju i obrazpvanju darovite djece i učenika, Sveučilšte u Zadru, Odjel za obrazovanje odgojitelja i učitelja
2016.
nije evidentirano
objavljeno