Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgoj i obrazovanje glazbeno darovitih učenika iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja (CROSBI ID 643879)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Svalina, Vesna Odgoj i obrazovanje glazbeno darovitih učenika iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.). Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 281-297

Podaci o odgovornosti

Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Svalina, Vesna

hrvatski

Odgoj i obrazovanje glazbeno darovitih učenika iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja

Autori različito pristupaju temi darovitosti. Većina ih se slaže kako je nužno potrebna identifikacija darovite djece, a zatim i mogućnost napretka tijekom školovanja, dok drugi upozoravaju na njenu opasnost. Kada je riječ o glazbenoj darovitosti, postoji više pojmova kojima se označava uspješno izvođenje, opažanje i stvaranje glazbe. Neki od najučestalijih su sljedeći: glazbena darovitost, talent, muzikalnost i glazbena sposobnost. Već u ranoj dobi javljaju se prvi signali darovitosti, stoga ju je važno prepoznati i usmjeriti prema najboljem. U prepoznavanju glazbeno darovitih učenika važnu ulogu imaju učitelji primarnoga obrazovanja. Upravo oni mogu, svojim znanjima i vještinama, ali i pristupima u radu omogućiti daljnje obogaćeno glazbeno obrazovanje učenika. U radu se prikazuje istraživanje provedeno s učiteljima primarnoga obrazovanja u osnovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji. Cilj je istraživanja bio ispitati na koji način učitelji primarnoga obrazovanja pristupaju i prepoznaju glazbeno darovite učenike mlađe školske dobi, na koji način ih uključuju u glazbene aktivnosti te u kojim je područjima nastave glazbe njihova darovitost najvidljivija. Kao postupak za prikupljanje podataka koristili smo intervjuiranje, a kao instrument protokol intervjua. Intervju je sadržavao pripremljena pitanja otvorenoga tipa. Za prikaz podataka koristili smo njihovu kvalitativnu analizu.

darovitost ; glazbeno obrazovanje ; nastava glazbene kulture ; nastavna područja ; učitelji primarnoga obrazovanja

Rad se može preuzeti preko linka: https://www.academia.edu/30916610/Odgoj_i_obrazova nje_glazbeno_darovitih_učenika

engleski

Upbringing and Education of Musical Gifted Children from the Perspective of Primary School Teachers

nije evidentirano

gift ; musical education ; teaching of music ; teaching areas ; primary school teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

281-297.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Zrilić, Smiljana

Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

978-9533311357

Podaci o skupu

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija