Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 85518

Integrirana marketinška komunikacija


Kesić, Tanja
Integrirana marketinška komunikacija, Zagreb: Opinio, 2003 (monografija)


Naslov
Integrirana marketinška komunikacija
(Integrated Marketing Communication)

Autori
Kesić, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna

Izdavač
Opinio

Grad
Zagreb

Godina
2003

Stranica
656

ISBN
953-98250-0-8

Ključne riječi
oglašavanje; unapređenje prodaje; internet; odnosi s javnošću; publicitet; osobna prodaja
(advertising; sales promotion; Internet; public relations; publicity; personal selling)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067020

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kesić, Tanja
Integrirana marketinška komunikacija, Zagreb: Opinio, 2003 (monografija)
Kesić, T. (2003) Integrirana marketinška komunikacija. Zagreb, Opinio.
@book{book, author = {Kesi\'{c}, T.}, year = {2003}, pages = {656}, keywords = {advertising, sales promotion, Internet, public relations, publicity, personal selling}, isbn = {953-98250-0-8}, title = {Integrated Marketing Communication}, keyword = {advertising, sales promotion, Internet, public relations, publicity, personal selling}, publisher = {Opinio}, publisherplace = {Zagreb} }