Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma - izazovi, zablude i postignuća (CROSBI ID 643636)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma - izazovi, zablude i postignuća
Izrada i donošenje Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje predstavlja prvi korak u složenom procesu mijenjanja odgojno-obrzovne prakse i kurikuluma u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Put njegove implementacije u praksu dug je i složen proces o kojem postoje različite, veće ili manje zablude. Razina motiviranosti sudionika uključenih u proces mijenjanja odgojno-obrzovne prakse i kurikuluma može biti vrlo različita, što snažno utječe na perspektivu tog procesa. Svaka ustanova ima potencijal rasta i razvoja te može pretvoriti u dinamično učeče okruženje tj. profesionalnu zajednicu učenja. Nju obilježavaju kontinuirane refleksije i samorefleksije sudionika, jer je samoanalitičko ponašanje pokretačka mašina u procesu promjene.
odgojno-obrazovna praksa ; promjene ; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Changing Educational Practice and Curriculum - Challenges, Misconceptions and Achievements
nije evidentirano
educational practice ; changes ; curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-21.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive
Vesnica Mlinarević, Tatjana Vonta, Tijana Borovac
Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
987-953-97823-8-0
Podaci o skupu
5. međunarodni stručni i znanstveni skup Osijek, 2016.
pozvano predavanje
03.06.2016-04.06.2016
Osijek, Hrvatska