XXX. međunarodni znanstveni skup HDPL-a ezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja (knjiga sažetaka) (CROSBI ID 14608)
Urednička knjiga | zbornik sažetaka s konferencije
Podaci o odgovornosti
Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija
Perak, Benedikt
hrvatski
XXX. međunarodni znanstveni skup HDPL-a ezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja (knjiga sažetaka)
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku već četiri desetljeća okuplja istraživače, nastavnike, prevoditelje i druge članove koji nastoje proniknuti u bit jezika kojim komuniciramo. Prije tri desetljeća započelo se s organiziranjem znanstveno-stručnih skupova kao mjesta okupljanja članova HDPL-a i mjesta na kojemu se mogu predstaviti nova istraživanja, nove spoznaje, ali i dvojbe, postavljati pitanja i o njima raspravljati u strukovnome okruženju. Temom ovogodišnjega skupa – Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja – propitujemo iste osnovne teme, ali im nakon niza desetljeća zasigurno drukčije pristupamo. Tehnološki je razvoj posljednjih godina značajno promijenio mogućnosti brzoga i globalnoga širenja informacija otvarajući nove komunikacijske oblike i potrebe. Nebrojena su pitanja koja iz toga proizlaze, a odnose se na jezik kao predmet proučavanja i kao predmet poučavanja.
jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja ; HDPL
nije evidentirano
engleski
CALS 30th Ianguage in research and teaching (Book of Abstracts)
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku već četiri desetljeća okuplja istraživače, nastavnike, prevoditelje i druge članove koji nastoje proniknuti u bit jezika kojim komuniciramo. Prije tri desetljeća započelo se s organiziranjem znanstveno-stručnih skupova kao mjesta okupljanja članova HDPL-a i mjesta na kojemu se mogu predstaviti nova istraživanja, nove spoznaje, ali i dvojbe, postavljati pitanja i o njima raspravljati u strukovnome okruženju. Temom ovogodišnjega skupa – Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja – propitujemo iste osnovne teme, ali im nakon niza desetljeća zasigurno drukčije pristupamo. Tehnološki je razvoj posljednjih godina značajno promijenio mogućnosti brzoga i globalnoga širenja informacija otvarajući nove komunikacijske oblike i potrebe. Nebrojena su pitanja koja iz toga proizlaze, a odnose se na jezik kao predmet proučavanja i kao predmet poučavanja.
language in research and teaching ; CALS
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
2016.
978-953-7963-45-3
112
objavljeno