Manifestacije kao konkurentan kulturno-turistički proizvod (CROSBI ID 643566)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gračan, Daniela ; Zadel, Zrinka ; Ivančić, Ivana
hrvatski
Manifestacije kao konkurentan kulturno-turistički proizvod
Danas na suvremenom turističkom tržištu javlja se sve veći broj destinacija, a opstat će samo one koje ostvare prepoznatljivost, autentičnost, specifičnost... jer preferencije suvremenog turista su usmjerene na takav destinacijski proizvod koji im pruža poseban doživljaj. Upravo kulturni resursi su izvanredno sredstvo kojima se mogu ostvariti autentičnost, specifičnost... na turističkom tržištu. Kulturni turizam obuhvaća vrlo široko područje. Proizvod kulturnog turizma ne predstavlja samo posjećivanje galerija, izložaba, muzeja... već obuhvaća i prisustvovanje različitim festivalima, manifestacijama, upoznavanje načina života i tradicije lokalnog stanovništva... Manifestacije su jedan od proizvoda kulturnog turizma koji mora biti integriran u destinacijski proizvod. Cilj rada je kvantitativnim i kvalitativnim analizama istražiti turističko tržište kulturnog turizma sa naglaskom na manifestacije kao kulturno-turističkim proizvodom i to na makrorazini tj. na razini Republike Hrvatske i na mikrorazini, konkretnom primjeru Rabske fjere kao konkurentnom manifestacijskom proizvodu.
kulturni turizam; destinacijski proizvod; turističko tržište; konkurentnost; manifestacije
nije evidentirano
engleski
Events as a competitive cultural tourism product
nije evidentirano
cultural tourism; destination product; tourism market; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
387-403.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava
Split:
Podaci o skupu
Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava
predavanje
31.05.2012-01.06.2012
Rab, Hrvatska