Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852986

Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja


Šamo, Renata
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja, Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu, 2014 (monografija)


Naslov
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja
(From Reading to Cognition, from Cognition to Reading)

Autori
Šamo, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Učiteljski fakultet u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
125

ISBN
978-953-7210-76-2

Ključne riječi
čitanje na materinskom jeziku; čitanje na stranom jeziku; engleski jezik; modeli i teorije čitanja; metode poučavanja čitanja; metode istraživanja; strategijski pristup čitanju
(L1 reading; L2 reading; reading strategies; reading models and theories; research methods)

Sažetak
Poglavlja u knjizi pod sljedećim naslovima najbolje ukratko prikazuju njezin sadržaj: Predgovor ; Uvod ; Čitanje na materisnkom jeziku ; Čitanje na stranom jeziku ; Strategijska dimenzija čitanja ; Metodologija istraživanja čitanja ; Od terorijsko-istraživačkih spoznaja do nastavne prakse ; Primjeri analitičkog pristupa čitanju ; Pogovor, Literatura, Kazalo pojmova i autora ; Bilješka o autorici

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Filologija

Napomena
Prva knjiga o čitanju na stranom jeziku (usp. sa čitanjem na materinskom jeziku)iz psiholingvističke perspektive objavljena u nas



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Šamo (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šamo, Renata
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja, Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu, 2014 (monografija)
Šamo, R. (2014) Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja. Zagreb, Učiteljski fakultet u Zagrebu.
@book{book, author = {\v{S}amo, R.}, year = {2014}, pages = {125}, keywords = {L1 reading, L2 reading, reading strategies, reading models and theories, research methods}, isbn = {978-953-7210-76-2}, title = {From Reading to Cognition, from Cognition to Reading}, keyword = {L1 reading, L2 reading, reading strategies, reading models and theories, research methods}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }