Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Humanity and Democracy III: Philosophizing as Method of Education in Human Rights and Responsible Citizenship (Plato Society of Zagreb / Project Stohrenschule) - Grant of Ministry of Science, Education and Sport of the Republic of Croatia for NGO's engaged in extracurricular education of children and youth (CROSBI ID 779579)

Druge vrste radova | ostalo

Zovko, Marie-Elise Humanity and Democracy III: Philosophizing as Method of Education in Human Rights and Responsible Citizenship (Plato Society of Zagreb / Project Stohrenschule) - Grant of Ministry of Science, Education and Sport of the Republic of Croatia for NGO's engag // MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih 2016-17. 2016.

Podaci o odgovornosti

Zovko, Marie-Elise

engleski

Humanity and Democracy III: Philosophizing as Method of Education in Human Rights and Responsible Citizenship (Plato Society of Zagreb / Project Stohrenschule) - Grant of Ministry of Science, Education and Sport of the Republic of Croatia for NGO's engaged in extracurricular education of children and youth

Projekt je drugi nastavak več dva puta uspješno provedenog projekta posvećenog izvaninstitucionalnom odgoju i obrazovanju za humanost i demokraciju. Tema ovogodišnjih radionica biti će "Koja je cijena slobode?" te će se i u dijalogu ispitivati razloge strukture demoktratskog društva i razloge za njihovo postojanje. Potiče na jačanje osjećaja solidarnosti s drugima te na veću angažiranost za prevladavanje problema u društvu. Cilj projekta je poticanje odgovornog građanstva te obrazovanje u demokratskom ponašanju, koje pretpostavlja kao najvažniji svoj uvjet poštivanje i zaštitu ljudskih prava. Projekt primjenjuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Odgovorno građanstvo se zasniva na zdravom osjećaju identiteta pojedinca i osjećaju pripadnosti zajednici, a uključuje pored sposobnosti samostalnog i kritičkog mišljenja, poštivanje čovjeka i prirode, poštivanje mišljenja drugih i drugačijih mišljenja, što znači otvorenost za raznolikost i pluralizam, ali i osjećaj za pravednost, razvijenu sposobnost zdravog suđenja, razumijevanje za demokratska načela i pravila ponašanja, kao i odgovornost prema zajednici i održivo ponašanje. Edukacija za demokratsko ponašanje i građansku odgovornost zahtjeva prema tome razvoj vlastitog identiteta kao pojedinca i člana zajednice, odgoj za toleranciju, raznolikost i pluralizam. Uz to uvažava mirno rješavanje konflikata, nenasilno ponašanje te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao odgovornog pojedinca i člana demokratsko upravljenih zajednica i društava, projektne aktivnosti ovog projekta postepeno uvode polaznike u filozofiranje kao alat kritičkog i suosjećajnog mišljenja i življenja. Filozofiranje kao umijeće refleksije o centralnim problemima ljudskog života i umijeće reflektiranog ponašanja jedino može trajno utemeljiti odgovorno i suosjećajno ponašanje koji današnji svijet traži od građana globalne zajednice. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva, kao i timskim radom, projektne aktivnosti potiču razvoj samostalnog, solidarnog i inovativnog promišljanja i rješavanja problema zajedničkog života kao i života zajednice. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta. Projektne aktivnosti (radionice za učenike) izvesti će se u školama u Čakovcu, Hvaru, Starom Gradu na Hvaru, Jelsi na Hvaru, Žakanju, Kamanju i Zagrebu. Projekt uključuje organiziranje i izvedbu programa usavršavanja u metodama filozofiranja s djecom i mladima, kao metode za poticanje i razvoj humanosti i odgovornog građanstva. Program usavršavanja namijenjen je nastavnicima, pedagozima, studentima pedagoških smjerova svih predmeta i drugima koji su zainteresirani za inovativne metode građanskog odgoja.

humanity; democracy; responsibility; citizenship; human rights; justice; solidarity; compassion. Socratic dialogue; respect for human beings and nature; diversity; pluralism; democratic institutions

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih 2016-17

2016.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Filozofija