Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Children's experience of play in pre-school and primary school (CROSBI ID 234493)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rajić, Višnja ; Petrovi-Sočo, Biserka Children's experience of play in pre-school and primary school // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 603-620

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja ; Petrovi-Sočo, Biserka

engleski

Children's experience of play in pre-school and primary school

Dosadašnja istraživanja igre uglavnom su proučavala igre iz perspektive odraslih bez aktivne participacije djece. Nova paradigma djetinjstva mijenja istraživački smjer i okreće ga prema djetetu kao subjektu. Autorice u radu daju uvid u dječju percepciju igre i njezinih obilježja. U istraživanju provedenom s djecom predškolskog (N = 107) i školskog uzrasta (N = 101) interpretirani su njihovi odgovori na pitanja Što je igra? Koja je tvoja najdraža igra? Što ti je potrebno za igru? Analiza dobivenih odgovora ukazuje na to da djeca vide igru kao aktivnost koju ostvaruju sa svojim vršnjacima (N = 95), te odraslom osobom (N = 46). Istraživanje je utvrdilo da djeca školskog uzrasta značajno pozitivnije percipiraju igru kao zabavu i funkcionalnu, dok djeca predškolskog uzrasta značajno pozitivnije percipiraju igru kao igranje s igračkom. Autorice zaključuju kako učitelji i odgojitelji trebaju osigurati poticajnu okolinu i vrijeme za igru s djecom kako ne bi izgubili ulaz u njihov svijet.

childhood; pre-school children; primary school students; play characteristics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (4)

2015.

603-620

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice