Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta (CROSBI ID 57574)

Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija

Alkier, Romina Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta // Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma) / Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina et al. (ur.). Koper: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 127-132

Podaci o odgovornosti

Alkier, Romina

hrvatski

Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta

Na suvremenom turističkom tržištu odvijaju se sve veće, brže i učestalije promjene iskazane zbog interesa turističke potražnje. Nužno je poduzeti aktivnosti unaprjeđenja trenutnog turističkog proizvoda te implementirati adekvatne marketinške aktivnosti koje će potencijalnim turistima privući pozornost na kvalitetu i jedinstvenost turističkog proizvoda i destinacije kao cjeline. U ovom radu autorica će teoretski prikazati važnost marketinških aktivnosti nužnih za unaprjeđenje ponude turističkog proizvoda, repozicioniranja turističke destinacije na turističkom tržištu i ostvarenja konkurentskih prednosti.

turistički proizvod, marketinške aktivnosti, repozicioniranje turističke destinacije, konkurentske prednosti

Rad unutar ove monografije je nastao u sklopu međunarodnog projekta Poticanje poduzetništva u turizmu ruralnih područja HINT-LAB, čija je svrha bila identificirati, upoznati i razumjeti ponuditelje turističkih usluga u ruralnim područjima Slovenije i Hrvatske te im pomoći pri savladavanju prepreka i stjecanju poduzetničkih i drugih kompetencija koje su potrebne za uspješno poslovanje u području ruralnog turizma.

engleski

Selling of a Tourist Product and Entering New Tourist Markets

nije evidentirano

tourist product, marketing activities, repositioning of a tourist destination, competitive advantages

nije evidentirano

Podaci o prilogu

127-132.

objavljeno

Podaci o knjizi

Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja

Koper: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2015.

978-961-6963-50-3

Povezanost rada

Ekonomija