Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta (CROSBI ID 57574)
Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alkier, Romina
hrvatski
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta
Na suvremenom turističkom tržištu odvijaju se sve veće, brže i učestalije promjene iskazane zbog interesa turističke potražnje. Nužno je poduzeti aktivnosti unaprjeđenja trenutnog turističkog proizvoda te implementirati adekvatne marketinške aktivnosti koje će potencijalnim turistima privući pozornost na kvalitetu i jedinstvenost turističkog proizvoda i destinacije kao cjeline. U ovom radu autorica će teoretski prikazati važnost marketinških aktivnosti nužnih za unaprjeđenje ponude turističkog proizvoda, repozicioniranja turističke destinacije na turističkom tržištu i ostvarenja konkurentskih prednosti.
turistički proizvod, marketinške aktivnosti, repozicioniranje turističke destinacije, konkurentske prednosti
Rad unutar ove monografije je nastao u sklopu međunarodnog projekta Poticanje poduzetništva u turizmu ruralnih područja HINT-LAB, čija je svrha bila identificirati, upoznati i razumjeti ponuditelje turističkih usluga u ruralnim područjima Slovenije i Hrvatske te im pomoći pri savladavanju prepreka i stjecanju poduzetničkih i drugih kompetencija koje su potrebne za uspješno poslovanje u području ruralnog turizma.
engleski
Selling of a Tourist Product and Entering New Tourist Markets
nije evidentirano
tourist product, marketing activities, repositioning of a tourist destination, competitive advantages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-132.
objavljeno
Podaci o knjizi
Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja
Koper: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2015.
978-961-6963-50-3