Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852221

Miljokazi razvoja predškolske djece – Studija na uzorku djece u hrvatskom predškolskom institucionalnom kontekstu.


Sindik, Joško; Boban, Maja
Miljokazi razvoja predškolske djece – Studija na uzorku djece u hrvatskom predškolskom institucionalnom kontekstu., Zagreb: Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo, 2016 (monografija)


Naslov
Miljokazi razvoja predškolske djece – Studija na uzorku djece u hrvatskom predškolskom institucionalnom kontekstu.
(Developmental milestones in preschool children - A study on a sample of children in the Croatian pre-school institutional context.)

Autori
Sindik, Joško ; Boban, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
200

ISBN
978-953-8092-01-5

Ključne riječi
Predškolska djeca; razvojni miljokazi; smjernice za praksu
(Preschool children; developmental milestones; guidelines for practice)

Sažetak
Knjiga sadrži empiriski dio s detaljnom studijom postignuća djece u razvojnim miljokazima, za dobni raspon 1-7 godina, stratificiran po spolu, za četiri područja psihosomatskog razvoja: motoriku, spoznajni razvoj, govor i socio-emocionalni razvoj. preostali dio knjige bavi se smjernicama za praktičare - roditelje djece i odgojitelje i stručne suradnike u dječjim vrtićima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Institut za antropologiju

Autor s matičnim brojem:
Joško Sindik, (273042)