Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852214

Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja


Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja, Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016 (prirucnik)


Naslov
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja
(Qualification Standards and Improvement of the Quality of Study Programmes for Preschool and Primary School Teachers)

Urednik/ci
Krstović, Jasna ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2016

Stranica
129

ISBN
978-953-7917-08-1

Ključne riječi
Standard zanimanja; standard kvalifikacije; studijski programi; odgajatelj prvostupnik; odgajatelj magistar; magistar primarnog obrazovanja
(Standard for the profession; qualification standards; study programmes; preschool teacher bachelor; preschool teacher master; master of primary education quLIFICATION)

Sažetak
Priručnik Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja nastao je kao rezultat rada na istoimenom projektu realiziranom putem Poziva na dostavu projektnih prijedloga Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, Europskog socijalnog fonda Operativnog programa „Razvoj ljudskih potencijala“ 2007. – 2013. Implikacije rezultata rada na projektu Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja višestruke su. Prije svega u funkciji su stvaranja pretpostavki za kvalitetnu rekonstrukciju aktualnih studijskih programa primjenom metodologije HKO kao nedvojbeno snažnog instrumenta za osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju. Isto tako, budući da su učiteljska i odgajateljska zanimanja utvrđena kao regulirane profesije u Republici Hrvatskoj rezultati rada na projektu sasvim će sigurno utjecati na osnaživanje djelatnosti u kojoj se ostvaruju (primarno obrazovanje i rani i predškolski odgoj i obrazovanje), i afirmirati kvalitetno obrazovanje kao pretpostavku jačanja profesionalnog identiteta odgajatelja i učitelja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Priručnik je napisan na hrvatskom i engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci