Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja (CROSBI ID 57554)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Močinić, Snježana
hrvatski
Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja
Profesionalni razvoj odgojitelja bitno je određen povijesnim, socijalnim i kulturnim kontekstom, obrazovnom politikom, njihovim položajem u društvu i profesionalnim zahtjevima koji se pred njih postavljaju. U kontekstu brzih tehnoloških promjena od odgojitelja se traži da se zna suočiti sa složenim odgojnim situacijama u kojima treba djelovati kao refleksivni praktičar, povezujući stečena teorijska znanja i praktična umijeća. Iz analize strukture kurikuluma postojećih preddiplomskih sveučilišnih studija za odgojitelje u Hrvatskoj, proizlazi da kurikulumi iz uzorka nemaju uravnoteženu praktičnu i teorijsku dimenziju obrazovanja te da očekivani ishodi učenja rijetko predviđaju razvoj refleksivne i istraživačke kompetencije budućeg odgojitelja.
kurikulum, nastavni plan i program, struktura kurikuluma, odgojitelj refleksivni praktičar, istraživačke vještine
nije evidentirano
engleski
Curricular Approach to Preschool Teacher Training
nije evidentirano
curriculum, syllabus, curricular structure, preschool teacher as a reflective practitioner, research skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
173-192.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana, Blažević, Iva
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin
2016.
978-953-7320-34-8