Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja (CROSBI ID 57554)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Močinić, Snježana Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana, Blažević, Iva (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 173-192

Podaci o odgovornosti

Močinić, Snježana

hrvatski

Kurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja

Profesionalni razvoj odgojitelja bitno je određen povijesnim, socijalnim i kulturnim kontekstom, obrazovnom politikom, njihovim položajem u društvu i profesionalnim zahtjevima koji se pred njih postavljaju. U kontekstu brzih tehnoloških promjena od odgojitelja se traži da se zna suočiti sa složenim odgojnim situacijama u kojima treba djelovati kao refleksivni praktičar, povezujući stečena teorijska znanja i praktična umijeća. Iz analize strukture kurikuluma postojećih preddiplomskih sveučilišnih studija za odgojitelje u Hrvatskoj, proizlazi da kurikulumi iz uzorka nemaju uravnoteženu praktičnu i teorijsku dimenziju obrazovanja te da očekivani ishodi učenja rijetko predviđaju razvoj refleksivne i istraživačke kompetencije budućeg odgojitelja.

kurikulum, nastavni plan i program, struktura kurikuluma, odgojitelj refleksivni praktičar, istraživačke vještine

nije evidentirano

engleski

Curricular Approach to Preschool Teacher Training

nije evidentirano

curriculum, syllabus, curricular structure, preschool teacher as a reflective practitioner, research skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

173-192.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana, Blažević, Iva

Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin

2016.

978-953-7320-34-8

Povezanost rada

Pedagogija