Poučavanje pregovaranja u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 408574)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Aleksić, Bojana
Pletikos Olof, Elenmari
hrvatski
Poučavanje pregovaranja u visokoškolskoj nastavi
Pregovaranje je u većini zemalja kolegij koji se poučava u okviru studijskih programa prava, ekonomije, političkih i komunikacijskih znanosti. Cilj istraživanja bio je usporediti syllabuse ljubljanskog, bečkog i harvardskog sveučilišta, vidjeti u kojoj se mjeri poučavanje pregovaranja razlikuje u izabranim sveučilištima s onima na zagrebačkom sveučilištu. Metodom usporedbe elektroničkih verzija syllaba kolegija koji u naslovu ili syllabusu imaju jasno istaknute ciljeve poučavanja pregovaranja, došlo se do zaključka da koriste iste nastavne metode – ponajviše simulacije, zatim slijede igranje uloga, analize slučajeva, klasična frontalna predavanja, diskusije, rad u grupama, završni razgovori, a neki i video simulacije i analize istih.
pregovaranje; pedagogija; simulacije; igranje uloga; online pregovori; međukulturalna pitanja
nije evidentirano
engleski
Teaching Negotiation in Higher Educational Setting
nije evidentirano
negotiation; pedagogy; simulations; role-play; Internet negotiations; cross-cultural issues
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
21.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb