Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole (CROSBI ID 643346)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bubica, Nikolina ; Boljat, Ivica Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole // Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 891-900

Podaci o odgovornosti

Bubica, Nikolina ; Boljat, Ivica

hrvatski

Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole

Učitelji informatike osnovnih škola pri podučavanju programiranja nalaze se pred različitim izazovima. Nastavni sadržaji iz programiranja učenicima su zahtjevni, ponekad i nezanimljivi jer ne vide jasno njihovu stvarnu primjenu u svakodnevnom životu. Također, podučavanje programiranja uključuje i različite aspekte poticanja i održavanja motivacije te angažmana kod učenika. Velik napredak u radu s mlađim učenici primjećuje se primjenom različitih grafičkih okružja za programiranje jer takva okružja omogućavaju lako i brzo stvaranje računalnih priča ili igara što je mlađim učenicima puno zanimljivije od programiranja matematičkih problema. Posljednjih desetak godina svjedočimo sve češćem uvođenju e-učenja u proces obrazovanja kako bi se podigla kvaliteta obrazovanja te omogućilo učenje i podučavanje i izvan klasične učionice. Ovaj rad opisuje hibridni model podučavanja uvodnog programiranja učenika četvrtih razreda osnovne škole u grafičkom okružju Scratch u klasičnoj nastavi, uz podršku e- učenja. Ovaj pristup pokazao je da se i učenici nižih razreda osnovne škole, uz odgovarajuću podršku učitelja i primjerene nastavne materijale, putem kolegija e- učenja mogu aktivno angažirati u izradi zanimljivih interaktivnih priča u nekom grafičkom okružju za programiranje.

e-učenje ; podučavanje ; programiranje ; grafička okružja

nije evidentirano

engleski

The use of e-learning in teaching programming younger elementary school students

nije evidentirano

e-learning ; teaching ; programming ; graphic environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

891-900.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije

Hrvatić, Neven

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-086-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Računarstvo