Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole (CROSBI ID 643346)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bubica, Nikolina ; Boljat, Ivica
hrvatski
Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole
Učitelji informatike osnovnih škola pri podučavanju programiranja nalaze se pred različitim izazovima. Nastavni sadržaji iz programiranja učenicima su zahtjevni, ponekad i nezanimljivi jer ne vide jasno njihovu stvarnu primjenu u svakodnevnom životu. Također, podučavanje programiranja uključuje i različite aspekte poticanja i održavanja motivacije te angažmana kod učenika. Velik napredak u radu s mlađim učenici primjećuje se primjenom različitih grafičkih okružja za programiranje jer takva okružja omogućavaju lako i brzo stvaranje računalnih priča ili igara što je mlađim učenicima puno zanimljivije od programiranja matematičkih problema. Posljednjih desetak godina svjedočimo sve češćem uvođenju e-učenja u proces obrazovanja kako bi se podigla kvaliteta obrazovanja te omogućilo učenje i podučavanje i izvan klasične učionice. Ovaj rad opisuje hibridni model podučavanja uvodnog programiranja učenika četvrtih razreda osnovne škole u grafičkom okružju Scratch u klasičnoj nastavi, uz podršku e- učenja. Ovaj pristup pokazao je da se i učenici nižih razreda osnovne škole, uz odgovarajuću podršku učitelja i primjerene nastavne materijale, putem kolegija e- učenja mogu aktivno angažirati u izradi zanimljivih interaktivnih priča u nekom grafičkom okružju za programiranje.
e-učenje ; podučavanje ; programiranje ; grafička okružja
nije evidentirano
engleski
The use of e-learning in teaching programming younger elementary school students
nije evidentirano
e-learning ; teaching ; programming ; graphic environment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
891-900.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije
Hrvatić, Neven
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-086-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096