Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 851848

Poduzetništvo i menadžment u uslužnim djelatnostima


Vidoje Vujić
Poduzetništvo i menadžment u uslužnim djelatnostima, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2010 (monografija)


Naslov
Poduzetništvo i menadžment u uslužnim djelatnostima
(Entrepreneurship and management in the service industry)

Autori
Vidoje Vujić

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Grad
Opatija

Godina
2010

Stranica
229

ISBN
978-953-6198-77-1

Ključne riječi
poduzetništvo; menadžment; usluge
(Entrepreneurship; management; services)

Sažetak
Nesumnjivo je da su se procesi rada i pitanja kojima se bave poduzetnici i menadžeri promijenili, oni se i dalje mijenjaju i unapređuju, a bit će podložni brzim promjenama i budućnosti. Dvadeset prvo stoljeće je na samom početku prožeto dubokim dalekosežnim globalnim i strukturnim promjenama i spletom novih poduzetničkih procesa koji snažno utječu na sve strukture društva. Uočavaju se brze tehnološke promjene i velika do minacija uslužnih djelatnosti u gospodarskom i javnom sektoru. U prvom desetljeću 21. stoljeća uslužne se djelatnosti najbrže razvijaju. Ta spoznaja upućuje na potrebu istraživanja procesa kretanja prema novom društvenom i ekonomskom razvoju u kojem će većinu svih poslova sačinjavati uslužne djelatnosti. To je bio osnovni razlog za istraživanje i pisanje ove knjige kojoj smo podarili naslov Poduzetništvo i menadžment u uslužnim djelatnostima. U njoj pokušavano objasniti što zapravo znači biti poduzetnik i menadžer koji se suočava s brojnim strukturnim promjenama u okruženju 21. stoljeća. Nastojali smo opisati kako izgraditi poslovni sustav koji u sebi utjelovljuje proizvodnju, uslužne djelatnosti i novu tehnologiju rada i odnosa u društvu koje mora stalno učiti. Tehnološki, tržišno-ekonomski, politički, društveni, i globalni čimbenici utiču na oblikovanje prakse i teorije menadžmenta. Analizom slučaja uočili smo da su koncepcija, funkcije, metode i tehnike poduzetništva i menadžmenta za proizvodne i uslužne djelatnosti gotovo iste. Ono što ih razlikuje, izražava se u posebnostima pojedinih uslužnih djelatnosti. Usluga je zapravo rezultat odnosa između korisnika i davatelja usluge. U tom odnosu ključno mjesto pripada korisniku jer je korisnik određujući čimbenik u procesu stvaranja i korištenja usluge. Kvaliteta tih odnosa bitno utječe na rad i ponašanje poduzetnika i menadžera.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju

Vidoje Vujić
Poduzetništvo i menadžment u uslužnim djelatnostima, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2010 (monografija)
Vidoje Vujić (2010) Poduzetništvo i menadžment u uslužnim djelatnostima. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.
@book{book, year = {2010}, pages = {229}, keywords = {Entrepreneurship, management, services}, isbn = {978-953-6198-77-1}, title = {Entrepreneurship and management in the service industry}, keyword = {Entrepreneurship, management, services}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu}, publisherplace = {Opatija} }