Motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi (CROSBI ID 408555)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šimić, Dajana
Velki, Tena
Karlak, Manuela
hrvatski
Motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi
U ovome je radu proučavana motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi. Cilj je bio utvrditi u kojoj su mjeri učenici motivirani za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika, za koji su jezik više motivirani te u kakvom su odnosu ocjene iz stranih jezika, hrvatskog jezika, matematike i motivacija za učenje njemačkog odnosno engleskog kao stranog jezika. U istraživanju je sudjelovalo 100 učenika (51 dječak i 49 djevojčica) četvrtih razreda iz tri osnovne škole. Učenici su ispunjavali upitnik koji predstavlja prilagođenu inačicu Upitnika o motivaciji za učenje stranih jezika M. Karlak (2014.). Rezultati istraživanja su pokazali da su učenici statistički značajno motiviraniji za učenje engleskog kao stranog jezika u usporedbi s njemačkim jezikom. Ocjene iz hrvatskog jezika nisu se pokazale statistički značajno povezane s motivacijom za učenje stranog jezika, dok su ocjene iz matematike, njemačkog jezika i engleskog jezika u statistički značajnoj pozitivnoj korelaciji s motivacijom za učenje oba strana jezika.
engleski jezik; motivacija; njemački jezik; učenje
nije evidentirano
engleski
Motivation for foreign language learning in early primary school education
nije evidentirano
English; motivation; German; learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
19.12.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek