Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (CROSBI ID 484181)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vranešević, Tihomir ; Tkalac, Ana ; Piri Rajh, Sunčana Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 189-198-x

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Tkalac, Ana ; Piri Rajh, Sunčana

hrvatski

Je li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

Niz političkih i gospodarskih promjena koje su se dogodile u Hrvatskoj tijekom proteklih desetak godina imale su između ostalog značajan utjecaj i na obrazovni sustav, pogotovo na sveučilišnoj razini. Taj se utjecaj ispoljio ne samo kroz promjene programa različitih visokoškolskih ustanova (pogotovo gospodarski orijentiranih) već i kroz drugačiji pristup procesu studiranja novih generacija studenata. Ekonomski fakultet u Zagrebu je kroz promjene programa, uključivanjem u neke svjetske znanstvene i nastavne trendove, uvođenje specijaliziranih poslijediplomskih studija, međunarodnim razmjenama, te na mnoge druge načine pokušao (i uspio) znanstveno-nastavnom razinom zadovoljiti zahtjeve novih studenata "klijenata". Obzirom da nas u želji da kreiramo kvalitetan i moderan program zanima i percepcija i stavovi studenata prema postojećem programu, nastavnicima, znanstenim disciplinama, korištenoj literaturi, s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, krenula je inicijativa za provođenjem ovog istraživanja. Osnovni cilj bio je stjecanje uvida u stavove studenata o Marketingu kao smjeru, i to kroz definiranje eventualnih problema i područja nezadovoljstva potencijalnih studenata, kako bi se na njih moglo odgovoriti poboljšanjima.

marketing; syllabus; stavovi studenata; evaluacija programa

nije evidentirano

engleski

Ia Marketing a Good Choice? Attitudes and Perceptions of Students at the Faculty of Economics in Zagreb

nije evidentirano

marketing; curriculum; students attitudes; program evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

189-198-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000.

Rocco, Fedor

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

"Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920. - 2000."

predavanje

05.04.2001-06.04.2001

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija