Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovni turizam u funkciji unaprjeđenja turizma grada Opatije (CROSBI ID 234099)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Alkier Radnić, Romina ; Herak, Ivan ; Rudančić Lugarić, Andreja Poslovni turizam u funkciji unaprjeđenja turizma grada Opatije // Ekonomski vjesnik, 26 (2013), 2; 540-547

Podaci o odgovornosti

Alkier Radnić, Romina ; Herak, Ivan ; Rudančić Lugarić, Andreja

hrvatski

Poslovni turizam u funkciji unaprjeđenja turizma grada Opatije

Turizam je područje koje se danas izuzetno brzo preobličuje u područjima ponude i potražnje. To uvelike utječe na intenzitet i kvalitetu razvoja turizma u mnogim hrvatskim turističkim odredištima. U okviru turističkih kretanja, izdvojili su se različiti oblici turizma, oslovljeni promjenama u načinu života čovjeka, obavljanju, usavršavanju i organizaciji njegovih poslovnih aktivnosti. U ovomu kontekstu, značajno mjesto pripada poslovnomu turizmu čija je ekspanzija i značaj uočljiv na osnovi mnogih pokazatelja. Kroz razvoj poslovnoga turizma, mogu se realizirati višestruki ciljevi turističkoga odredišta, poput urbane obnove, poboljšavanja infrastrukture i povećanja kapaciteta turizma. Osim toga, veliki međunarodni skupovi mogu pridonijeti, ne samo ekonomskomu napretku odredišta, već doprinijeti međunarodnomu ugledu turističkoga odredišta u kojemu se kongres održava. Cilj je ovoga rada obuhvatiti, prikazati i analizirati kvantitativne i kvalitativne pokazatelje poslovnoga turizma grada Opatije te prezentirati aplikativne pokazatelje kroz udio poslovnih turista u ukupnomu broju turista grada Opatije. Svrha rada je naglasiti značajnu ulogu poslovnoga turizma u unaprjeđenju turizma jednoga uglednoga turističkoga odredišta te projicirati određene zaključke i subjektivna mišljenja, koja bi mogla biti značajna zainteresiranim subjektima u sagledavanju kako ohrabrujućih tako i upozoravajućih stanja.

poslovni turizam ; kvantitativni i kvalitativni pokazatelji sadašnjega stanja ; unaprjeđenje turističkoga odredišta ; grad Opatija

nije evidentirano

engleski

Business tourism in the function of improving the tourism in the city of Opatija

nije evidentirano

business tourism ; quantitative and qualitative indicators of current situation ; destination improvement ; the city of Opatija

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2013.

540-547

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost