Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Video demonstracija kao način podučavanja u području edukacije (CROSBI ID 643063)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrbik, Ivan ; Vrbik, Andrea Video demonstracija kao način podučavanja u području edukacije. 2016. str. 121-127

Podaci o odgovornosti

Vrbik, Ivan ; Vrbik, Andrea

hrvatski

Video demonstracija kao način podučavanja u području edukacije

Napredak i razvoj tehnike, te sve veća mogućnost i pristupačnost istoj, doveli su do svakodnevne primjene raznih tehničkih pomagala u svim sferama društvenog života kao sredstvo neophodno za rad. U području edukacije, a osobito tjelesnog vježbanja, kod prijenosa informacija, odnosno za upoznavanje s novim zadatkom najčešće se koristi opis i „živa“ demonstracija. Stoga je posebice zanimljiva sve veća upotreba video prikaza, video demonstracija, kao načina prijenosa informacija. Učenje promatranjem modela ne može se smatrati jednostavnom imitacijom unutar specifičnog prostora motoričkog ponašanja, već je to proces u kojem ispitanik promatra ponašanje modela i prilagođava ga vlastitoj izvedbi kao rezultat interakcije. To je efikasna metoda za korištenje učenja jednostavnih i kompleksnih motoričkih zadataka, a promatranje izvedbe ako se koristi s fizičkim izvođenjem zadatka značajno doprinosi učenju promatranih vještina. Video prikaz izvedbe od strane eksperta ili direktna demonstracija je najuobičajeniji oblik davanja instrukcija tijekom učenja motoričkog zadatka. Svoju uporabu i praktičnu primjenjivost video demonstracija od strane modela ima i u nekim drugim područjima. Tako su istraživanja učinkovitosti video demonstracije kod usvajanje raznih vještina kao i međusobne usporedbe s nekim drugim načinima provedena kod studenata medicine, medicinskih sestara, kod učenja socijalnih vještina najčešće kod djece s poteškoćama u razvoju, studenata s emocionalnim i poteškoćama u ponašanju, kod djece u dobi od 12 do 18 mjeseci, te u rehabilitaciji. Cilj ovog rada je napraviti pregled istraživanja u kojima je primjenjivana video demonstracija kao načina pružanja informacija za olakšavanje usvajanje određenih motoričkih zadataka u pojedinim poljima kineziologije.

edukacija ; nove tehnologije ; poučavanje ; učenici

nije evidentirano

engleski

VIDEO DEMONSTRATION AS A WAY OF TEACHING IN THE FIELD OF EDUCATION

nije evidentirano

education ; new technologies ; teaching ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-127.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

11TH INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION AND SCIENCE CONFERENCE The Future of Education and Education for the Future

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija