Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole (CROSBI ID 643048)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolak, Ante Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole // Daroviti i didaktička kultura škole. 2015

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ante

hrvatski

Daroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole

Svaka škola (kao skupina djelatnika i učenika) ima svoju kulturu koja utječe na njezinu učinkovitost, kvalitetu, djelovanje i ostvarivanje postavljenih ishoda. Didaktička kultura škole kao dio školske kulture podrazumijeva vrijednosti, uvjerenja i stavove koji voditelji nastavnog procesa imaju o pojedinim segmentima nastave. U ovom su radu vrijednosti, uvjerenja i stavovi usmjereni na darovite učenike. Daroviti učenici i njihovo pozicioniranje u nastavom procesu proučavani su u elementima tradicionalne i suvremene didaktičke kulture. U radu se posebno izdvaja pokret za standardizacijom obrazovanja, kompetencijski pristup i kultura rangiranja te njihova refleksija na obrazovanje darovitih učenika. Velika pozornost posvećuje se implicitnim pedagogijama i mentalni modeli odgojno-obrazovnih djelatnika koji rade s darovitim učenicima. Ukazuje se na važnost nesklada implicitne i eksplicitne pedagogije u ključnim pitanjima obrazovanja darovitih. Mentalni modeli učitelja koji rade s darovitim učenicima pokazuju se kao glavni pokretač kvalitetne nastave kao i glavna kočnica u pristupu usmjerenom darovitom učeniku te razvoju didaktike darovitih. Zadnji dio rada izdvaja neke specifičnosti u radu s darovitim učenicima (doživljaji poželjnih i odbojnih karakteristika darovitih učenika u različitim kulturama, solidarnost razrednog odjela darovitog učenika i njegov sociometrijski status te prostor kao čimbenik kulture škole u funkciji obrazovanja darovitih učenika koji konstruira i oblikuje iskustva i odnose) i otvara nova područja za razmatranje i istraživanja.

didaktička kultura škole; daroviti učenici

Znanstveni skup je organizirala Visoka škola strukovnih studija za odgajatelje „Mihailo Palov” iz Vršca u suradnji s Univerzitetom „Aurel Vlajku” iz Arada, Pedagoškim fakultetom iz Ljubljane, Univerzitetom „Sv. Kliment Ohridski” iz Bitole i Metropoliten Univerzitetom iz Manchestera

engleski

Didactic school culture and gifted students

nije evidentirano

didactic school culture; gifted students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Daroviti i didaktička kultura škole

Podaci o skupu

Daroviti i didaktička kultura škole

ostalo

05.06.2015-06.06.2015

Vršac, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija