ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE (CROSBI ID 234054)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sandra Didović Baranac ; Daniela Falkoni Mjehović ; Nives Vidak
hrvatski
ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE
U ovom radu istražuju se stavovi i uvjerenja prema učenju tri strana jezika kao jezika struke u formalnome obrazovnom kontekstu. Cilj rada bio je istražiti razlike u stavovima učenika prema jeziku koji uče s obzirom na spol i dob. U uvodnom dijelu dan je uvid u važnost stavova i uvjerenja kao bitnih individualnih faktora u procesu ovladavanja stranim jezicima, a u nastavku je opisano istraživanje provedeno među učenicima srednje strukovne škole (N = 321) koji uče engleski, njemački i španjolski kao strani jezik. Podaci su prikupljeni s pomoću upitnika BALLI (Beliefs About Language Learning Inventory) autorice Horwitz (1987.) a za potrebe ovog istraživanja preuzet je hrvatski prijevod upitnika autorice Mihaljević Djigunović (1998.). Analiza podataka provedena je metodom deskriptivne i inferencijalne statistike koristeći se programskim paketom SPSS. Dobiveni rezultati upućuju na važnost afektivnih faktora u procesu učenja stranih jezika, pa mogu imati i praktične implikacije u nastavi.
Stavovi i uvjerenja; engleski; njemački i španjolski jezik
nije evidentirano
engleski
BELIEFS AND ATTITUDES OF CROATIAN LEARNERS ABOUT LEARNING ENGLISH, GERMAN AND SPANISH FOR SPECIFIC PURPOSES
nije evidentirano
beliefs and attitudes; English; German; Spanish
nije evidentirano