Kultura, vjera, turizam – mogućnosti uspjeha na turističkom tržištu (CROSBI ID 642938)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Perić, Jože ; Smolčić Jurdana, Dora
hrvatski
Kultura, vjera, turizam – mogućnosti uspjeha na turističkom tržištu
Upoznavanje različitih kultura i sudjelovanje u kulturnim događajima budi sve više interes turista. Kultura izravno utječe na turizam, ali i turizam sve više utječe na kulturu koja postaje važan motiv turističkih putovanja. Neposredno vezano uz ponudu kulturnih sadržaja u okviru turističkog proizvoda destinacije potrebno je istaknuti značaj vjere kao pokretača čovjeka još od najdavnijih vremena. Kulturni turizam i vjerski turizam u stvarnosti se često prožimaju. Suvremene razvojne koncepcije turizma nametnule su potrebu i nužnost da se i kulturni i vjerski turizam razvijaju polansku, u skladu s interesima lokalne zajednice i očekivanjima turista, involvirajući sve potrebne turističke usluge i sadržaje koji će doživljaj kulturnog i vjerskog turizma činiti potpunijim, kvalitetnijim, a boravak gosta u destinaciji ugodnijim.
kulturni turizam; vjerski turizam; motivi; održivi razvoj turizma
nije evidentirano
engleski
Culture, religion, tourism - the possibilities of success in the tourism market
nije evidentirano
cultural tourism; religious tourism; motives; sustainable tourism development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-92.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodna konferencija: Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa
Herceg, Nevenko
Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma
Podaci o skupu
Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa
predavanje
02.04.2008-04.04.2008
Mostar, Bosna i Hercegovina