Motivi BABY BOOM generacije za sudjelovanjem u avanturističkom turizmu (CROSBI ID 408408)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gale, Jelena
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Motivi BABY BOOM generacije za sudjelovanjem u avanturističkom turizmu
Predmet i cilj rada je istražiti motive hrvatske Baby boom generacije za sudjelovanjem u avanturističkom turizmu. S obzirom da popularnost avanturističkog turizma kao specifičnog oblika turizma svakodnevno raste, a postotak Baby Boomera u Hrvatskoj iznosi čak 23%, važno je razumjeti njihove motive za sudjelovanjem u spomenutoj vrsti turističkih aktivnosti jer to omogućava bolje marketinško targetiranje, što u konačnici može rezultirati rastom prodaje avanturističkih usluga. Provedeni su dubinski intervjui na namjernom prigodnom uzorku od devetero osoba. Ispitanici su pronađeni pomoću preporuke prijatelja, susjeda i rodbine, kao i putem Facebook neplaćenih oglasa na Facebook stranicama koje se bave planinarstvom, skijanjem, ribolovom i ostalim avanturističkim aktivnostima. Rezultati istraživanja izdvojili su glavne motive Hrvata za bavljenje avanturističkim aktivnostima, i to: bijeg od svakodnevice, doživljaj prirode i užitak u osjećaju fizičkog izazova koje pruža avanturističko iskustvo te vanjske događaje - zdravlje i novac.
unutarnji motivi ; vanjski događaji ; avanturistički turizam ; pustolovni turizam ; Baby boom generacija ; Baby boomeri
nije evidentirano
engleski
The motives of Baby Boomers to participate in adventure tourism
nije evidentirano
intrinsic motives ; extrinsic events ; adventure tourism ; Baby Boom generation ; Baby Boomers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
10.11.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb