Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 849724

Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača


Petrović, Marko
Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača
(The research on the perception of shopping centres and consumers quality of life)

Autori
Petrović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.09.

Godina
2016

Stranica
76

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Ribarić, Iva

Ključne riječi
Percepcija trgovačkog centra; Kvaliteta života; Subjektivno blagostanje; Percipirani utjecaj proizvoda na kvalitetu života; Blagostanje potrošača
(The perception of the shopping center; Quality of life; Subjective well-being; Perceived impact of the product's quality of life; Well-being of consumers)

Sažetak
Ovaj diplomski rad se bavi proučavanjem i istraživanjem percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se postoji li povezanost između percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se kako potrošači percipiraju trgovački centar koji posjećuju te smatraju li potrošači da trgovački centri i sadržaj koji se nudi u njima utječu na ukupnu razinu kvalitete života potrošača koji posjećuju trgovačke centre. Istraživanje diplomskog rada je provedeno na području grada Rijeke u dva trgovačka centra Tower centar Rijeka i Zapadni trgovački centar. Za provedbu istraživanja korištena je metoda anketnog upitnika. Prikupljeni podaci su statistički obrađeni te se iz dobivenih rezultata zaključuje da postoji povezanost između potrošačeve percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života potrošača. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je postojeća povezanost između percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života pozitivnog karaktera. Ispitani potrošači smatraju da je trgovački centar koristan i da povoljno utječe na ukupnu kvalitetu života

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka