Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane (CROSBI ID 408400)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurić, Zlatka Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane / Dlačić, Jasmina (mentor); Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Jurić, Zlatka

Dlačić, Jasmina

Ribarić, Iva

hrvatski

Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane

Tema ovog diplomskog rada odnosi se na istraživanje kupovine u franšiznim restoranima brze prehrane. Istražvanjem se nastojala ispitati povezanost domaćih i stranih franšiznih restorana brze prehrane, osobnih karakteristika potrošača te kupovina domaćih i stranih proizvoda. Nastojalo se utvrditi da li i u kolikoj mjeri osobne karakteristike potrošača, razina njihove uključenosti i osviještenosti utječu na njihovu odluku o kupovini. Predmet ovog istraživanja bili su franšizni restorani brze prehrane te analiza utjecaja odnosno čimbenika koji potiču kupovinu od strane potrošača. Istraživanje se provelo putem anketnog upitnika za čiju se izradu i provedbu koristilo više znanstvenih metoda. Rezultati istraživanja doveli su do definiranja zaključka. Zaključak ovog istraživačkog rada pokazao je kako osobne karakteristike potrošača statistički bitno doprinose objašnjenju kupovine potrošača u restoranima brze prehrane. Osim osobnih karakteristika, jednako bitan i statistički značajan je pojam uključenosti i osviještenosti potrošača prilikom kupovine u franšiznim restoranima isto kao i odnos prema stranim i domaći proizvodima.

Franšizni restorani brze prehrane; Domaći restorani brze prehrane; Osobne karakteristike potrošača; Razina uključenosti; Razina osviještenosti

nije evidentirano

engleski

Buying patterns in franshed fast food

nije evidentirano

Personal characteristics of consumers; Level of involvement; Level of awareness; Domestic fast food restauranst; Franchise fast food restaurant

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija