Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom (CROSBI ID 408398)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vukdragović, Mia Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Vukdragović, Mia

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom

Cilj je marketinga zadovoljiti potrebe i želje potrošača kako bi se osiguralo povećanje prodaje i profita. Kako bi se proizvodi i usluge prilagodili tim potrebama i željama te tako stvorilo zadovoljnog i u konačnici lojalnog klijenta, marketinški stručnjaci pokušavaju razumjeti što utječe na ponašanje potrošača. Razumijevanje ponašanja potrošača moguće je istraživanjem čimbenika koji na njega utječu. Oni su brojni, a najčešće se grupiraju kao kulturni, društveni, osobni i psihološki. Situacijski čimbenici vezani su uz određeni prostor i vrijeme u kojemu se odlučuje o kupnji ili kupuje određeni proizvod ili usluga. Jedan od njih je i fizičko okruženje u kojem se kupnja odvija. Fizičko okruženje uključuje one elemente okruženja koje je moguće jednostavno opaziti nekim od osjetila potrošača. U ovom radu istraživanje je usmjereno na utjecaj dizajna prostora, boja, mirisa i zvukova na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom. Istraživanje provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija među korisnicima bazena, fitnessa, masaža i spa relax zone (sauna) potvrdilo je da situacijski čimbenici, odnosno dizajn vanjskog i unutarnjeg izgleda zgrade, izgled i odjeća osoblja, te boje, mirisi i zvukovi kao elementi fizičkog okruženja utječu na odluku o odabiru wellnessa te da se zadovoljstvo korisnika može povezati s tim elementima usluge.

Ponašanje potrošača; Zadovoljstvo potrošača; Lojalnost potrošača; Situacijski čimbenici; Wellness

nije evidentirano

engleski

The influence of situational factors on the customer's satisfaction with wellness service

nije evidentirano

Consumer behavior; Customer satisfaction; Customer loyalty; Situational factors; Wellness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

101

28.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija