Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 849713

Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom


Vukdragović, Mia
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom
(The influence of situational factors on the customer's satisfaction with wellness service)

Autori
Vukdragović, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09.

Godina
2016

Stranica
101

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Ponašanje potrošača; Zadovoljstvo potrošača; Lojalnost potrošača; Situacijski čimbenici; Wellness
(Consumer behavior; Customer satisfaction; Customer loyalty; Situational factors; Wellness)

Sažetak
Cilj je marketinga zadovoljiti potrebe i želje potrošača kako bi se osiguralo povećanje prodaje i profita. Kako bi se proizvodi i usluge prilagodili tim potrebama i željama te tako stvorilo zadovoljnog i u konačnici lojalnog klijenta, marketinški stručnjaci pokušavaju razumjeti što utječe na ponašanje potrošača. Razumijevanje ponašanja potrošača moguće je istraživanjem čimbenika koji na njega utječu. Oni su brojni, a najčešće se grupiraju kao kulturni, društveni, osobni i psihološki. Situacijski čimbenici vezani su uz određeni prostor i vrijeme u kojemu se odlučuje o kupnji ili kupuje određeni proizvod ili usluga. Jedan od njih je i fizičko okruženje u kojem se kupnja odvija. Fizičko okruženje uključuje one elemente okruženja koje je moguće jednostavno opaziti nekim od osjetila potrošača. U ovom radu istraživanje je usmjereno na utjecaj dizajna prostora, boja, mirisa i zvukova na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom. Istraživanje provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija među korisnicima bazena, fitnessa, masaža i spa relax zone (sauna) potvrdilo je da situacijski čimbenici, odnosno dizajn vanjskog i unutarnjeg izgleda zgrade, izgled i odjeća osoblja, te boje, mirisi i zvukovi kao elementi fizičkog okruženja utječu na odluku o odabiru wellnessa te da se zadovoljstvo korisnika može povezati s tim elementima usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka