Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki (CROSBI ID 408396)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bažon, Sara Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki / Dlačić, Jasmina (mentor); Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Bažon, Sara

Dlačić, Jasmina

Ribarić, Iva

hrvatski

Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki

Prilikom odabira tržišnog segmenta kojem poduzeće želi plasirati svoje proizvode, demografska i geografska segmentacija s vremenom više nisu bile dovoljne za iskazati potpuni doživljaj potrošača o nekoj marki, te je sve više bila iskazana potreba za psihografskom segmentacijom tržišta, a samim time i stilom života kao jedne od varijabli za psihografsku segmentaciju tržišta. Stil života potrošača ukazuje na određeni tempo života i način života potrošača, na način kupovine, pa tako i na odabir marke u svakodnevnoj kupovini. Životni stil kao psihografska varijabla pridonosi poduzećima u tome da sve točnije mogu odrediti kojem će tržišnom segmentu predstaviti svoj proizvod, odnosno čije potrebe njihov proizvod zadovoljava. Nakon što su shvatili koje vrijednosti i prednosti marke donose poduzećima, trgovci su počeli stvarati vlastite trgovačke marke. Ovo istraživanje dolazi do rezultata kako potrošači nesvjesno odabiru jednu marku, dok bi svjesno odabrali drugu. Tako i racionalni i avanturistički potrošači, najprije će odabrati privatnu marku, ali svjesno će se ipak opredijeliti za proizvođačevu. Neuključeni, nemarni i konzervativni potrošači potencijal su za korištenje privatnih marki, no u istraživanje je potrebno uključiti još nekoliko elemenata kako bi se isto dokazalo.

Potrošač; Segmentacija; Životni stil; Marka; Privatna Marka; Proizvođačeva Marka

nije evidentirano

engleski

Exploring relationship between consumers' lifestyle and private brand

nije evidentirano

Consumer; Segmentation; Lifestyle; Brand; Manufacturer's brand; Private label

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija