Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki (CROSBI ID 408396)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bažon, Sara
Dlačić, Jasmina
Ribarić, Iva
hrvatski
Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki
Prilikom odabira tržišnog segmenta kojem poduzeće želi plasirati svoje proizvode, demografska i geografska segmentacija s vremenom više nisu bile dovoljne za iskazati potpuni doživljaj potrošača o nekoj marki, te je sve više bila iskazana potreba za psihografskom segmentacijom tržišta, a samim time i stilom života kao jedne od varijabli za psihografsku segmentaciju tržišta. Stil života potrošača ukazuje na određeni tempo života i način života potrošača, na način kupovine, pa tako i na odabir marke u svakodnevnoj kupovini. Životni stil kao psihografska varijabla pridonosi poduzećima u tome da sve točnije mogu odrediti kojem će tržišnom segmentu predstaviti svoj proizvod, odnosno čije potrebe njihov proizvod zadovoljava. Nakon što su shvatili koje vrijednosti i prednosti marke donose poduzećima, trgovci su počeli stvarati vlastite trgovačke marke. Ovo istraživanje dolazi do rezultata kako potrošači nesvjesno odabiru jednu marku, dok bi svjesno odabrali drugu. Tako i racionalni i avanturistički potrošači, najprije će odabrati privatnu marku, ali svjesno će se ipak opredijeliti za proizvođačevu. Neuključeni, nemarni i konzervativni potrošači potencijal su za korištenje privatnih marki, no u istraživanje je potrebno uključiti još nekoliko elemenata kako bi se isto dokazalo.
Potrošač; Segmentacija; Životni stil; Marka; Privatna Marka; Proizvođačeva Marka
nije evidentirano
engleski
Exploring relationship between consumers' lifestyle and private brand
nije evidentirano
Consumer; Segmentation; Lifestyle; Brand; Manufacturer's brand; Private label
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
27.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka