Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poznavanje teorija zdravstvene njege i stavovi studenata sestrinstva i mentora o primjeni teorija u praksi (CROSBI ID 408377)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matijašić - Bodalec, Dubravka Poznavanje teorija zdravstvene njege i stavovi studenata sestrinstva i mentora o primjeni teorija u praksi / Prlić, Nada (mentor); Osijek, Medicinski fakultet Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Matijašić - Bodalec, Dubravka

Prlić, Nada

hrvatski

Poznavanje teorija zdravstvene njege i stavovi studenata sestrinstva i mentora o primjeni teorija u praksi

Cilj istraživanja: Ispitati znanja studenata studija sestrinstva i mentora o sestrinskim teorijama, te njihove stavove o mogućnosti primjene teorija u sestrinskoj praksi. Ispitanici i metode: Ispitanici su bili studenti treće godine studija sestrinstva u Osijeku i Zadru, te njihovi mentori KBC Osijek i OB Zadar. Korišten je anketni upitnik konstruiran za potrebe ovoga istraživanja., Rezultati: Studenti poznaju veći broj sestrinskih teorija (97, 1% poznaje 5 i više), u odnosu na mentore 62, 3%, ali nema razlike u poznavanju predloženih teoretičara (p<0, 001). Postoji značajna razlika između studenata i mentora o dostatnosti nastavnih sadržaja o sestrinskim teorijama na preddiplomskom studiju (p=0, 003). Te kako je znanje o sestrinskim teorijama potrebno nadopunjavati tijekom profesionalne karijere (p<0, 001). Postoji značajna razlika u između studenta i mentora u odgovorima na pitanje jesu li sestrinske teorije primjenjive u praksi (p<0, 001). Da se sestrinske teorije uglavnom primjenjuju u sestrinskoj praksi u RH stava je 27, 4% mentora i 8, 7% studenata. Mentori, njih 58, 1% drže kako su sestrinske teorije važne za unaprjeđenje kvalitete skrbi bolesnika i 20, 6% studenata. Najveći broj studenata nije siguran (42, 6%) ograničavaju li sestrinske teorije sestrinsku skrb i mentori njih 37, 1% uopće se ne slaže s tom tvrdnjom (p<0, 001). Da su sestrinske teorije važne za napredak sestrinstva djelomično ili u potpunosti se slaže 52, 4% studenata i 85, 4% mentora (p<0, 001). Zaključak: Ne postoji razlika u količini znanja o sestrinskim teorijama između studenata i mentora. Postoji razlika u stavovima između studenata i mentora o korisnosti primjene sestrinskih teorija u praksi.

sestrinske teorije ; studenti ; mentori.

nije evidentirano

engleski

Knowledge of the students studying nursing and their mentors about nursing theories and their attitudes of applying theories in nursing practice

nije evidentirano

nursing theories ; students ; mentors

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

10.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti