Primjena sigurnosnih površina kraja uzletno-sletnih staza na zračnim lukama Hrvatske i Slovenije (CROSBI ID 642622)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlin, Stanislav ; Bračić, Matija ; Modić, Arijana
hrvatski
Primjena sigurnosnih površina kraja uzletno-sletnih staza na zračnim lukama Hrvatske i Slovenije
Statistike ukazuju da se većina nesreća zrakoplova događa pri slijetanju i uzlijetanju. Međunarodna i domaća regulativa propisuju uz uzletno-sletnu stazu i ramena koja se prostiru od rubova staze obostrano te osnovna staza uzletno- sletne staze u nastavku čime bi se posljedice izlijetanja zrakoplova trebale minimizirati. Za slijetanje prije početka uzletno-sletne staze i slučaj prekoračenja kraja u slijetanju i polijetanju predviđene su sigurnosna površina kraja uzletno-sletne staze i osnovna staza uzletno-sletne staze. Hrvatske i slovenske zračne luke nemaju sigurnosne površine kraja uzletno- sletne staze kao i zračne luke na prostoru bivše Jugoslavije ali ni značajan broj zračnih luka u Europi i svijetu. Moguća rješenja problema nedostatka tih površina biti će prezentirana u radu.
sigurnosna površina kraja USS ; osnovna staza USS ; sigurnost polijetanja i slijetanja
nije evidentirano
engleski
Runway End Safety Areas Application on Croatian and Slovenian Airports
nije evidentirano
runway end safety area ; runway strip ; take-off and landing safety
nije evidentirano
Podaci o prilogu
108-111.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Automation in Transportation 2016, 36th Conference on Transportation Systems with International Participation, Proceedings
Šakić, Željko
Zagreb:
Podaci o skupu
Automation in Transportation 2016, 36th Conference on Transportation Systems with International Participation
predavanje
09.11.2016-12.11.2016
Ljubljana, Slovenija; Maribor, Slovenija; Krapina, Hrvatska