Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju (CROSBI ID 408237)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Juretić, Eva
Škare, Vatroslav
hrvatski
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju
Više no ikad, ljudi komuniciraju putem interneta, kupuju proizvode i usluge, razmjenjuju ideje te su konstantno u interakciji s drugim ljudima, ali i s markama i poduzećima. Samim time, marketinška komunikacija i oglašavanje na internetu, postaju dio svakodnevnih marketinških aktivnosti. Razvoj Interneta osnažuje potrošača u smislu brzine i dostupnosti informacija dok poduzećima daje priliku da iskoriste interaktivnost internetskih tehnologija, uključe se u dijalog sa svojim potrošačima te razvijaju odnose koji jačaju s vremenom. Kao odgovor na pojačano oglašavanje u digitalnom okruženju nastaju alati za blokiranje istih. Ovi alati, s jedne strane, olakšavaju korisniku pregledavanje sadržaja dok s druge strane njihovo korištenje direktno utječe na prihode medija i otežava oglašivačima dosizanje ciljane publike. Rad istražuje korištenje alata za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju među mladom populacijom u Republici Hrvatskoj i odgovara na tri istraživačka pitanja. Cilj rada je ustanoviti koliko su mladi u Hrvatskoj upoznati sa samim pojmom blokiranja oglasa, koliko koriste alate za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju te koje su glavne motivacije za njihovo korištenje. Provedeno je jednokratno opisno istraživanje, putem online anketnog upitnika, na prigodnom uzorku mladih potrošača.
blokiranje oglasa; digitalni mediji; oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Ad blocking in the digital environment
nije evidentirano
adblocking; online media; advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
22.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb