Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju (CROSBI ID 408237)

Ocjenski rad | diplomski rad

Juretić, Eva Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju / Škare, Vatroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Juretić, Eva

Škare, Vatroslav

hrvatski

Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju

Više no ikad, ljudi komuniciraju putem interneta, kupuju proizvode i usluge, razmjenjuju ideje te su konstantno u interakciji s drugim ljudima, ali i s markama i poduzećima. Samim time, marketinška komunikacija i oglašavanje na internetu, postaju dio svakodnevnih marketinških aktivnosti. Razvoj Interneta osnažuje potrošača u smislu brzine i dostupnosti informacija dok poduzećima daje priliku da iskoriste interaktivnost internetskih tehnologija, uključe se u dijalog sa svojim potrošačima te razvijaju odnose koji jačaju s vremenom. Kao odgovor na pojačano oglašavanje u digitalnom okruženju nastaju alati za blokiranje istih. Ovi alati, s jedne strane, olakšavaju korisniku pregledavanje sadržaja dok s druge strane njihovo korištenje direktno utječe na prihode medija i otežava oglašivačima dosizanje ciljane publike. Rad istražuje korištenje alata za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju među mladom populacijom u Republici Hrvatskoj i odgovara na tri istraživačka pitanja. Cilj rada je ustanoviti koliko su mladi u Hrvatskoj upoznati sa samim pojmom blokiranja oglasa, koliko koriste alate za blokiranje oglasa u digitalnom okruženju te koje su glavne motivacije za njihovo korištenje. Provedeno je jednokratno opisno istraživanje, putem online anketnog upitnika, na prigodnom uzorku mladih potrošača.

blokiranje oglasa; digitalni mediji; oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Ad blocking in the digital environment

nije evidentirano

adblocking; online media; advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

22.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija