Marketing riječnog turizma (CROSBI ID 408234)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Bosnić, Irena
Ružić, Drago
hrvatski
Marketing riječnog turizma
Disertacija daje sustavni i sveobuhvatni pregled te kritičku analizu postojećih spoznaja iz područja riječnog turizma. Na temelju istraživanja literature, proučavanja dosadašnjih istraživanja i analize turističkih aktivnosti na pojedinim rijekama u Europi i svijetu, terminološki je određen pojam riječni turizam te su definirani njegovi pojavni oblici. Istraživanjem problematike riječnog turizma istražene su mogućnosti i ograničenja razvoja riječnog turizma na hrvatskim rijekama, utvrđena su temeljna obilježja ponude i potražnje riječnog turizma, analizirani budući trendovi te su istražene marketing strategije brodarskih kompanija za krstarenja rijekama. Sukladno stečenim spoznajama iz teorijskih razmatranja i empirijskog istraživanja, definirani su ključni dionici razvoja riječnog turizma, utvrđen je marketing program riječnog turizma, prezentiran je mogući budući koncept upravljanja riječnim turizmom kao integralnim turističkim proizvodom te su predložene smjernice za unapređenje razvoja riječnog turizma. Prezentirani rezultati provedenog empirijskog istraživanja predstavljaju značaj korak u iskazivanju uvjeta potrebnih za razvoj riječnog turizma i utvrđivanju mogućnosti primjene koncepcije marketinga u razvoju istog i te čine platformu za buduća istraživanja u ovom još uvijek nedovoljno istraženom području znanosti.
riječni turizam ; oblici riječnog turizma ; krstarenja rijekama ; marketing miks ; marketing strategije
nije evidentirano
engleski
River tourism marketing
nije evidentirano
river tourism ; types of river tourism ; river cruise ; marketing mix ; marketing strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
256
04.12.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek