Seobe nacija u brend (CROSBI ID 642542)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alić, Sead
hrvatski
Seobe nacija u brend
Rad želi promotriti aktualnu razapetost nacionalnoga između procesa utapanja nacionalnoga u brend i s druge strane procesa nacionalnih suprostavljanja globalistčkim tendencijama iza kojih se kriju neokolonijalni oblici masmedijskog porobljavanja na način koji se bitno razlikuje od starih oblika kolonizianja novih tertiorija. U tom kontekstu promatra se nacionalno pitanje dijelom i kao marketinško (jer se nacija nerijetko pretvara u pojam koji poput Potemkinovih sela/fasada prikriva tranzicijske prevare pretvaranja društvenog vlasništva u privatno). S druge strane nacionalno može biti osnovicom otpora procesima novog kolonijalizma.
nacija ; brend ; globalizacija ; vjera ; mediji
nije evidentirano
engleski
Migrating a Nation into a Brand
nije evidentirano
nations ; brand ; globalization ; religion ; media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-51.
2015.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bošnjačka pismohrana
Jogunčić, Dževad
Zagreb: Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj
1332-2362
Podaci o skupu
Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda
predavanje
06.03.2015-07.03.2015
Zagreb, Hrvatska