Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Seobe nacija u brend (CROSBI ID 642542)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alić, Sead Seobe nacija u brend // Bošnjačka pismohrana / Jogunčić, Dževad (ur.). 2015. str. 45-51

Podaci o odgovornosti

Alić, Sead

hrvatski

Seobe nacija u brend

Rad želi promotriti aktualnu razapetost nacionalnoga između procesa utapanja nacionalnoga u brend i s druge strane procesa nacionalnih suprostavljanja globalistčkim tendencijama iza kojih se kriju neokolonijalni oblici masmedijskog porobljavanja na način koji se bitno razlikuje od starih oblika kolonizianja novih tertiorija. U tom kontekstu promatra se nacionalno pitanje dijelom i kao marketinško (jer se nacija nerijetko pretvara u pojam koji poput Potemkinovih sela/fasada prikriva tranzicijske prevare pretvaranja društvenog vlasništva u privatno). S druge strane nacionalno može biti osnovicom otpora procesima novog kolonijalizma.

nacija ; brend ; globalizacija ; vjera ; mediji

nije evidentirano

engleski

Migrating a Nation into a Brand

nije evidentirano

nations ; brand ; globalization ; religion ; media

nije evidentirano

Podaci o prilogu

45-51.

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bošnjačka pismohrana

Jogunčić, Dževad

Zagreb: Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj

1332-2362

Podaci o skupu

Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda

predavanje

06.03.2015-07.03.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti