MARKETING PROGRAM OF THE CLUSTER "SLAVONIAN BASKET" NEW CHALLENGES (CROSBI ID 642532)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Loncaric, Biljana
engleski
MARKETING PROGRAM OF THE CLUSTER "SLAVONIAN BASKET" NEW CHALLENGES
Kad je riječ o regiji Slavoniji kao turističkom odredištu, kao primjer dobre prakse u segmentu umrežavanja, može se izdvojiti turistički klaster „Slavonska košarica“ osnovan od strane grada Slavonskog Broda 2011. Već 2012. klaster je postao regionalan te danas umrežava više od stotinu proizvođača hrane, pića i rukotvorina ; pružatelja turističkih usluga, kao i javnih institucija s područja svih pet slavonskih županija. Rezultati primarnog istraživanja provedenog u veljači 2015. pokazali su da jedna trećina anketiranih članova klastera misli da je umrežavanje u turističkom sektoru najsvrsishodnije provesti na razini regije, a da su dosadašnje aktivnosti kastera djelomično opravdale njihova očekivanja. Polazeći od pretpostavke da razlog za isto leži u činjenici da je, kad je riječ o marketinškim aktivnostima, klaster djelovao samo u segmentu promocije, na Skupštini klastera održanoj u siječnju 2016. odlučeno je da se intenziviraju aktivnosti klastera i u segmentu stvaranja proizvoda ; distribucije (prodaje), politike cijena i internih procesa te da se ispita mišljenje članova klastera glede navedenih aktivnosti. U tu je svrhu provedeno novo primarno istraživanje kako bi se spoznalo jesu li članovi klastera zadovoljni postojećim modelom umrežavanja ; na dalje, u kojim aktivnostima, kad je riječ o promociji, internom marketingu i prodaji, imaju namjeru sudjelovati ; je li podržavaju koncept stvaranja jedinstvenih turističkih proizvoda pod krovnim brandom klastera, odnosno koncept „skidanja cijena“ radi jačeg proboja na turistička tržišta te što misle o ideji da se proizvodi (usluge) članova klastera prodaju kroz tzv. centre za posjetitelje. Cilj rada bit će dobiti rezultate na osnovu kojih će se unaprijediti poslovanje klastera u svim ključnim elementima marketing miksa.
Keywords: tourism cluster; networking; promotion; distribution; price
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
931-942.
2016.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra
Mašek Tonković, Anka
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1848-9559
Podaci o skupu
5. međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske - vizija i razvoj
predavanje
02.06.2016-04.06.2016
Osijek, Hrvatska