Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING PROGRAM OF THE CLUSTER "SLAVONIAN BASKET" NEW CHALLENGES (CROSBI ID 642532)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Loncaric, Biljana MARKETING PROGRAM OF THE CLUSTER "SLAVONIAN BASKET" NEW CHALLENGES // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra / Mašek Tonković, Anka (ur.). 2016. str. 931-942

Podaci o odgovornosti

Loncaric, Biljana

engleski

MARKETING PROGRAM OF THE CLUSTER "SLAVONIAN BASKET" NEW CHALLENGES

Kad je riječ o regiji Slavoniji kao turističkom odredištu, kao primjer dobre prakse u segmentu umrežavanja, može se izdvojiti turistički klaster „Slavonska košarica“ osnovan od strane grada Slavonskog Broda 2011. Već 2012. klaster je postao regionalan te danas umrežava više od stotinu proizvođača hrane, pića i rukotvorina ; pružatelja turističkih usluga, kao i javnih institucija s područja svih pet slavonskih županija. Rezultati primarnog istraživanja provedenog u veljači 2015. pokazali su da jedna trećina anketiranih članova klastera misli da je umrežavanje u turističkom sektoru najsvrsishodnije provesti na razini regije, a da su dosadašnje aktivnosti kastera djelomično opravdale njihova očekivanja. Polazeći od pretpostavke da razlog za isto leži u činjenici da je, kad je riječ o marketinškim aktivnostima, klaster djelovao samo u segmentu promocije, na Skupštini klastera održanoj u siječnju 2016. odlučeno je da se intenziviraju aktivnosti klastera i u segmentu stvaranja proizvoda ; distribucije (prodaje), politike cijena i internih procesa te da se ispita mišljenje članova klastera glede navedenih aktivnosti. U tu je svrhu provedeno novo primarno istraživanje kako bi se spoznalo jesu li članovi klastera zadovoljni postojećim modelom umrežavanja ; na dalje, u kojim aktivnostima, kad je riječ o promociji, internom marketingu i prodaji, imaju namjeru sudjelovati ; je li podržavaju koncept stvaranja jedinstvenih turističkih proizvoda pod krovnim brandom klastera, odnosno koncept „skidanja cijena“ radi jačeg proboja na turistička tržišta te što misle o ideji da se proizvodi (usluge) članova klastera prodaju kroz tzv. centre za posjetitelje. Cilj rada bit će dobiti rezultate na osnovu kojih će se unaprijediti poslovanje klastera u svim ključnim elementima marketing miksa.

Keywords: tourism cluster; networking; promotion; distribution; price

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

931-942.

2016.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra

Mašek Tonković, Anka

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1848-9559

Podaci o skupu

5. međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske - vizija i razvoj

predavanje

02.06.2016-04.06.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija